تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




ورود زندگی پُرافتخار سردار سلیمانی به برنامه درسی دانش‌آموزان

حاجی میرزایی در توییتر نوشت:

انا لله و انا الیه راجعون
مجاهدت‌های بی‌نظیر حاج #قاسم_سلیمانی که در طول تاریخ ایران فقط با اسطوره‌ها و افسانه‌ها قابل قیاس بود و مجد و عظمتی با شکوه را برای ایران به همراه آورد و دشمن را ذلیل کرد، در نهایت او را به آرزوی دیرینه‌اش رساند و شهادت را نصیبش ساخت.

شهادت انسانهای بزرگ همچون زندگیشان اثراتی عظیم خواهد داشت و ایران را متحدتر خواهد ساخت. سردار سپهبد شهید قاسم سلیمانی بعنوان نماد عزت،غیرت و هوش ایرانی و زندگی سراسر افتخار او که گفتمان مقاومت اسلامی بود و بخش پرغروری از تاریخ ایران است در برنامه درسی قرار میگیرد. راهش پررهرو باد.

ورود زندگی پُرافتخار سردار سلیمانی به برنامه درسی دانش‌آموزان

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «ورود زندگی پُرافتخار سردار سلیمانی به برنامه درسی دانش‌آموزان»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..