تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




دانلود فیلم Ford v Ferrari 2019

دانلود فیلم Ford v Ferrari 2019

نام فارسی: فورد در برابر فراری

اطلاعات فیلم: IMDB

امتیاز فیلم: 7.6

فرمت:MKV

کیفیت: DVDSCR

مدت زمان: 152 دقیقه

محصول کشور: آمریکا،فرانسه

سال ساخت: 2019

کارگردان: James Mangold

بازیگران فیلم Ford v Ferrari 2019: Christian Bale,Matt Damon,Caitriona Balfe,Jon Bernthal,Josh Lucas,JJ Feild,Noah Jupe,Ray McKinnon,Wyatt Nash,Adam Mayfield,Tracy Letts,Jenelle McKee,Roberta Sparta,Fatimah Hassan,Ian Harding

خلاصه داستان فیلم Ford v Ferrari 2019: داستان بر اساس اتفاقات واقعی ای بوده که در گذشته رخ داده است و قصه یک تیم عجیب و البته مصمم از طراحان و مهندسان آمریکایی را حکایت میکند. این تیم توسط یک طراح با استعداد به نام کرول شلبی و همچنین یک راننده انگلیسی به نام کن مایلز هدایت میشود. کن مایلز و کرول شلبی موظف به انجام وظیفه ای هستند که توسط هنری فورد دوم بر دوش آن ها نهاده شده است؛ آن ها باید در طی این ماموریت، طرح کامل ساخت یک اتومبیل را از ابتدا تا انتها رسم کنند و در نهایت طرح اتومبیلی را تحویل دهند که پتانسیل بالایی داشته و بتواند به راحتی مدل جدید فراری را در مسابقه جهانی اتومبیل رانی که در سال ۱۹۶۶ و در شهر لو مان فرانسه برگزار میشد، شکست دهد.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «دانلود فیلم Ford v Ferrari 2019»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..