تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




فال ماهجونگ امروز ۱۲ دی ۱۳۹۸

فال ماهچونگ امروز

فال ماهچونگ

فال ماهچونگ فروردین

کارت: حلقه
نماد: سنگ زمرد یا جید : کارت زمرد به سخت کوشی و تلاشی اشاره می کند که به نتایج فوق العاده خواهد رسید.عده ای بر این باور اند که این سنگ “سنگ جاویدان” است. بنابراین، این کارت نشان دهنده روابط پایدار، زندگی طولانی، باور و ارزش های اصولی نیز می باشد.

اردیبهشت

کارت: عصا
نماد: آتش : کارت آتش علامت و هشدار بزرگی است بر اینکه چیزی اشتباه یا نا متعادل در شرف وقوع است. بنابراین این هشدار را جدی بگیرید. منابع شما در معرض خطر هستند. این منابع در معرض خطر ممکن است مالی، جانی و یا معنوی باشد. در حقیقت ممکن است همه این منابع در خطر باشند.

خرداد

کارت: عصا
نماد: هفت ستاره : کارت هفت ستاره بر رشد و پیشرفت خلاقیت و قدرت اشاره دارد. بنابراین شما باید به قوه خلاقیت خود اجازه دهید که آزادانه و بدون حد و مرز پدید آید و شکوفا شود. علاوه براین کارت هفت ستاره از امید به آینده نیز خبر می دهد.

تیر

کارت: اژدهای سرخ
نماد: مرکز : کارت اژدهای سرخ نشان دهنده موفقیت و تحقق اهداف و آرزوهای شما می باشد.

مرداد

کارت: بامبو
نماد: اردک : کارت اردک بر روابط پایدار اشاره دارد که با قدرت و اقتدار بر همه موانع و سختی ها غلبه می کند. این کارت همچنین نشان دهنده اعتماد و وفاداری نیز می باشد. صرف نظر از نوع رابطه و مشارکت، این کارت از رابطه ای پاک و قوی خبر می دهد.

شهریور

کارت: باد غربی
نماد: فلز : کارت باد غربی نشان دهنده مانعی است که شما قبل ازپیشرفت و رسیدن به اهدافتان با آن رو به رو می شوید. این مانع می تواند هر چیزی باشد، از مانع انسانی گرفته تا موانع کاری.

مهر

کارت: فصل تابستان
نماد: هیزم شکن : هیزم شکن ۳ رکن اساسی از ۵ رکن اساسی در فلسفه چینی را بازی می کند: آتش، چوب و فلز. بنابراین هیزم شکن انسانی با آرزوهای بلند پروازانه و سرشار از انرژی و تلاش است. او نشان دهنده موفقیت و منفعت است که در ازای کار و تلاش حاصل می شود.

آبان

کارت: حلقه
نماد: تک شاخ، جانوری افسانه ای : کارت تک شاخ نشان دهنده نگاه روشن از آینده است، علاوه براین این کارت بر شناخت باطن دیگران نیز اشاره دارد. در موارد نادری این کارت ممکن است از فردی با قدرت روح و ذهن فوق العاده نیز خبر دهد.

آذر

کارت: بامبو
نماد: آب : کارت آب از نیاز برای برقراری ارتباط خبر می دهد. بنابراین رفتن به سفر ممکن است برای برقراری ارتباطی مناسب لازم و ضروری باشد. شما ممکن است برای ارائه یک سند مالکیت فراخوانده شوید یا اینکه رویداد یا اتفاقی جدی برایتان رخ دهد.

دی

کارت: گل داودی
نماد: خوشی و لذت : کارت گل داودی بر دوره ای اشاره می کند که شما شاد و پر نشاط میباشید و اوقات شما با فعالیت های اجتماعی و لحظه های آرامش بخش و مفرح پر شده است. در این صورت شما به دور از دغدغه های زندگی روزمره در آرامش و لذت به سر می برید.

بهمن

کارت: بامبو
نماد: ماهی کپور : کارت ماهی کپور نشان دهنده دستیابی به صلح و آرامش درونی و رهایی از فشار زندگی روزمره می باشد. بنابراین شما رضایتمندی و خرسندی را درک خواهید کرد. علاوه براین رنگ زنده و پر جنب و جوش ماهی کپور بر زندگی غنی و باشکوه نیز دلالت می کند. این زندگی پر زرق و برق می تواند به معنی پدید آمدن ثروت مادی یا معنوی نیز باشد.

اسفند

کارت: عصا
نماد: زمین : کارت زمین نشان دهنده موقعیت ثابت و پایدار است که شما در این موقعیت موفق و کامیاب میباشید یا اینکه چنین موقعیت و شرایطی در آینده ای نزدیک برایتان فراهم خواهد شد. این ثبات و پایداری همچنین موجب افزایش موفقیت و رشد چشم انداز شما برای آینده نیز خواهد شد.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «فال ماهجونگ امروز ۱۲ دی ۱۳۹۸»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..