تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




مشکلات بعد از کورتاژ، شوخی بردار نیست

سوال مخاطب نی‌نی‌بان: من حدودا یک ماهه سقط کردم و کورتاژ شدم. ولی تقریبا یک هفته ای هست زیرشکمم خیلی احساس درد می کنم. رفتم دکتر. بهم پماد واژینال تریپل سولفا تجویز کردن. ولی بازم درد دارم. امروز هم پریود شدم خونریزی زیاد ندارم.

پاسخ دکتر فریبا الماسی، متخصص زنان، استاد دانشگاه و فلوشیپ جراحی لاپاراسکوپی: 

اگر خودتان اقدام به سقط کردید بهتر است سونوگرافی از نظر احتمال وجود بقایای بارداری انجام دهید. زیردل درد شما غیرعادی است و نیاز به درمان آنتی بیوتیکی دارد. بهتر است یک آزمایش بتا اچ سی جی و یک سونوگرافی از رحم انجام دهید و با جواب آن به متخصص زنان مراجعه کنید.



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «مشکلات بعد از کورتاژ، شوخی بردار نیست»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..