تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




قیمت آپارتمان‌های ۷۵ تا ۱۰۰ متر

بازار مسکن در ۹ ماه ابتدایی سال‌جاری نسبت به مدت مشابه سال گذشته از بابت حجم معاملات با افت ۵۰درصدی مواجه شده است. گزارش رسمی بانک مرکزی از تحولات بازار مسکن در ۹ ماه سال‌جاری نشان می‌دهد: در این مدت تعداد معاملات خرید و فروش آپارتمان‌های مسکونی شهر تهران به حدود ۴۹ هزار و ۴۰۰ واحد مسکونی رسیده که در مقایسه با مدت مشابه سال گذشته معادل ۵/ ۴۹ درصد کاهش نشان می‌دهد. در همین بازه زمانی حجم معاملات آپارتمان‌های مسکونی در سال گذشته ۹۷ هزار و ۹۲۰ واحد مسکونی بوده است.

این گزارش همچنین نشان می‌دهد در این مدت متوسط قیمت هر مترمربع زیربنای مسکونی معامله شده از طریق بنگاه‌های املاک در شهر تهران معادل ۱۲ میلیون و ۷۸۰هزار تومان بوده که نسبت به دوره مشابه سال گذشته معادل ۵/ ۶۹درصد افزایش را نشان می‌دهد.

مطابق بررسی‌های انجام شده از سوی بانک مرکزی در آخرین ماه از فصل پاییز سال‌جاری توزیع فراوانی تعداد واحد‌های مسکونی معامله شده بر حسب قیمت هرمترمربع آپارتمان به‌گونه‌ای بوده که واحد‌های مسکونی در دامنه قیمتی ۹ تا ۱۰میلیون و ۵۰۰ هزار تومان به ازای هر مترمربع با سهم ۱/ ۱۲درصد بیشترین سهم از تعداد معاملات شهر تهران را به خود اختصاص داده‌اند.

همچنین دامنه قیمتی ۷ میلیون و ۵۰۰ هزار تا ۹ میلیون تومان و دامنه قیمتی ۱۰ میلیون و ۵۰۰ هزار تا ۱۲ میلیون به ترتیب با سهم ۳/ ۱۱ و ۵/ ۱۰ درصدی در رتبه‌های بعدی قرار گرفته‌اند. مطابق بررسی‌های انجام شده از تحولات بازار مسکن در آذر امسال، توزیع حجم معاملات در این ماه به‌گونه‌ای بوده که ۴/ ۵۹درصد واحد‌های مسکونی با قیمتی کمتر از متوسط قیمت هر مترمربع واحد مسکونی شهر تهران یعنی ۱۳ میلیون و ۵۳۰هزار تومان معامله شده‌اند.

قیمت آپارتمان‌های ۷۵ تا ۱۰۰ متر



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «قیمت آپارتمان‌های ۷۵ تا ۱۰۰ متر»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..