تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




طرز تهیه ترشی غوره و شور غوره با طعمی عالی و خوشمزه

طرز تهیه ترشی غوره و شور غوره با طعمی عالی و خوشمزه

آموزش طرز تهیه ترشی غوره خوشمزه

ترشی غوره بسیار ساده درست می شود و اگر می خواهید ترشی غوره و یا شور آن بسیار خوشمزه شود طبق دستور زیر عمل کنید.

ترشی غوره یکی از ترشی های خوشمزه و ساده است که بسیار ظرفدار دارد. بهترین موقع برای تهیه این رشی اوایل فصل پاییز است. در مطالب قبلی طرز تهیه ترشی عناب، ترشی قرمز و طرز تهیه خیاز چنبر را هم به شما آموزش دادیم و در این مطلب روش تهیه ترشی ساده غوره را می خوانید.

مواد لازم جهت تهیه ترشی غوره غوره 500 گرم سرکه 500 گرم نمک به میزان لازم طرز تهیه ترشی غوره خوشمزه

در ابتدا دم غوره ها را جدا کنید و سپس بوشیید و حالا سرکه سفید را از قبل به مدت 5 دقیقه بجوشانید و بگذارید تا خنک شود.

حالا غوره ها را درون ظرف شیشه ای بگذارید و روی آن نمک و سرکه سفید بریزید و در شیشه را محکم ببندید و پس از 10 روز ترشی شما آماده شده است و می توانید میل کنید.

مواد لازم شور غوره غوره عسگری : یک کیلو گرم آب جوشیده خنک : پانزده پیمانه نمک : یک پیمانه آبغوره : به مقدار لازم طرز تهیه شور غوره

غوره عسگری را از ساقه و دم جدا کنید و سپس غوره ها را بشویید و درون آیکش بریزید تا آب صافی از آن خارج شود. حالا درون قابلمه ای آب و نمک را مخلوط نمایید تا نمک به خوبی در آن حل گردد و حالا غوره ها را درون شیشه ای تمیز بریزید و سپس روی آن را با محلول آب و نمک بپوشانید و در صورت تمایل می توانید روی آن را یک پیمانه آبغوره بریزید.

در آخرین مرحله از روش تهیه شور غوره، درب شیشه را ببندید و در محلی خنک بگارید و پس از سه هفته می توانید این شور را میل کنید.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «طرز تهیه ترشی غوره و شور غوره با طعمی عالی و خوشمزه»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..