تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




طرز تهیه سس چیلی تند خوشمزه + نکاتی برای خوش طعم شدن سس

طرز تهیه سس چیلی

آموزش طرز تهیه سس چیلی خوشمزه

سس چیلی تایلندی یکی از سس های بسیار پرطرفدار با طعم تند است که بسیار خوشمزه است و اگر می خواهید یک سس خوشمزه چیلی در منزل درست کنید این مراحل را طی کنید.

این سس خوشمزه رنگ قرمز طبیعی دارد و بافت آن نرم و چسبناک است و برای افرادی که به طعم تند علاقه دارند توصیه می شود. می توانید این سس را در کنار غذاهای خوشمزه ای مانند استیک، سیب زمینی، اسپرینگ رول، میگو، ماهی، مرغ سوخاری و انواع پورک سرو کنید و از طعم آن لذت ببرید.

سس چیلی شیرین مربوط به قسمت شرق آسیا است و در آشپزی شرقی استفاده می شود. پس از خواندن این دستور تهیه می توانید براحتی سس چیلی را در منزل تهیه کنید و از خوردن آن در کنار دیگر غذاها لذت ببرید.

مواد لازم فلفل قرمز تند 500 گرم سیر 3 حبه سرکه سفید 3 فنجان شکر 3 فنجان طرز تهیه سس چیلی تای

100 گر از فلفل قرمزها را بردارید و در غذاساز بریزید، سپس باقی فلفل قرمزها را نصف کنید و پس از جدا کردن تخم های آنها، خرد کنید و در ظرف غذاساز بریزید. باقی فلفل قرمزها را نصف کنید و پس از جدا کردن تخم های آنها، خرد کنید و در ظرف غذاساز بریزید، حبه های سیر را با 250 گرم سرکه سفید به فلفل های قرمز اضافه کنید و مواد را با هم مخلوط کنید طوری که فلفل ها خوب خرد و تکه تکه شوند.

حالا مخلوط حاصل را با باقی مانده سرکه و با شکر در ظرف کوچکی بریزید و روی اجاق با حرارت کم ببگذارید و در موقع پخت سس آن را هم بزنید تا شکر در مخلوط خوب حل شود.

حرارت اجاق گاز را زیاد کنید تا وقتی که سس به نقطه جوش برید و پس از آن حرارت را کم کنید و در حین اینکه سس شما می جوشد آن را به مدت 40 دقیقه هم بزنید تا وقتی که به غلظت مناسب برسد. حالا سس آماده شده است و می توانید آن را مصرف کنید.

اگر به تهیه سس و طعم انواع سس علاقه دارید می توانید در بخش های دیگر طرز تهیه سس خردل، سس سیر و سس میگو با قارچ را هم بخوانید و در منزل تهیه کنید.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «طرز تهیه سس چیلی تند خوشمزه + نکاتی برای خوش طعم شدن سس»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..