تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




دکوراسیون سالن زیبایی زنانه + انوع طرح های زیبا و کاربردی برای سالن زیبایی

دکوراسیون سالن زیبایی زنانه

ایده های زیادی برای طراحی دکوراسیون سالن زیبایی زنانه موجود است. با توجه رواج روز افزون آرایش و زیباییف سالن های زیبایی هم باید دیزاینی شیک و متفاوت تر از گذشته داشته باشند.

آرایشگری شغلی است که از زمان های قدیم به صورت سنتی انجام شده است و به آرامی پیشرفت کرده است، حالا به صورت حرفه ای و مدرن در سالن های زیبایی توسط افراد مجرب و کارآزموده انجام می شود. این حرفه بازار بسیار داغی دارد و متقاضیان زیادی هم دارد. در این بخش نمونه های شیک از دکوراسیون سالن زیبایی را مشاهده می کنید.

مدل های شیک دیزاین سالن زیبایی زنانه و ایده های طراحی

هر فردی که دارای شغل و حرفه ای خاص است، برای جذب کردن مشتری و حفظ مشتری باید با توجه به نوع کاری که دارد، نکاتی را در مورد کیفیت کاری و همچنین نظم و زیبایی محیط کار بداند و به کار ببرد. موضوع زیبایی مکان و دیزاین، در هر حرفه ای به نوعی تفاوت دارد و دکوراسیون خاص را می طلبد. در این بخش نمونه هایی از دکوراسیون سالن زیبایی را مشاهده می کنید.

دکوراسیون سالن زیبایی زنانه

در داشتن یک دیزاین زیبا برای سالن می توانیم با توجه به سلیقه فردی خود، و البته مواردی که بازتاب خوبی در به دست آوردن رضایت مشتری دارد، را رعایت می کنیم، ما باید از رنگ های شاد و پر انرژی استفاده کنید تا موجب خستگی و کسالت مشتری نگردد، شما می توانید از رنگ های قرمز و آبی کم رنگ و صورتی، یا به طور ترکیبی از دو رنگ سفید و صورتی و یا سفید و خاکستری بهره بجویید، در انتخاب تجهیزات آرایشگری از جمله میز، صندلی ها، مبل ها، کمد و آینه ها و … را هم با توجه به رنگ سالن تهیه و ست کنیم.

دکوراسیون سالن زیبایی زنانه

از دیگر موارد که قابل توجه می باشد، نورپردازی مناسب می باشد، استفاده از لامپ باعث می شود سالن روشن تر شده و مشتری احساس آرامش در این فضای نورانی کند، شما برای این هدف خود می توانید از لامپ های فلورسنت یا چراغ های دیوارکوب و پایه دار نیز بهره بجویید، و نمایی جذاب و فانتزی در سالن ایجاد کنید، آینه کاری بسیار در کنار این نور فراوان رقص نوری زیبا و خیره کننده به فضا می بخشد،که افراد را مسحور این جذابیت می کند.

دکوراسیون سالن زیبایی زنانه

اما کف سالن هم به اندازه دیوارها مهم و قابل توجه می باشد، مشتری به محض ورود به سالن نگاهی کلی به سالن می اندازد و دیوار ها و کف سالن را وارسی می نماید، افراد برای درخواست های مختلف اصلاح صورت و ابرو، کوتاهی و آرایش مو، آرایش صورت و .. به آرایشگاه مراجعه می کنند، مراجعه کننده در بدو ورود خود چیزی از مهارت آرایشگر نمی داند، پس این وظیفه ی یک چیدمان زیبا و جذاب می باشد که او را به داخل بکشاند و بر روی صندلی های انتظار بنشاند، کف سالن باید کاملا تمیز و از یک رنگ استفاده شود، تا فضای سالن بزرگ تر به نظر بیاید، و پیشنهاد می شود که از رنگ های تیره استفاده شود تا آلودگی توی چشم نباشد، و مشتری تصویری از یک مکان کاملا پاکیزه و آرام را در ذهن خود رسم کند.

دکوراسیون سالن زیبایی زنانه

علاوه بر این اگر می خواهید سالنی تجملی و لوکس داشته باشید، می توانید یک مکان پذیرش را در دکوراسیون سالن زیبایی خود قرار دهید، که کامپیوتری را در آن بگذارید تا بتوانید سابقه مشتریان را برای ارائه کار بهتر و سریع تر در هر زمان را داشته باشید، و هم چنین صندلی هایی را برای به انتظار نشستن تعبیه کنید.

شما می توانید مانند بسیاری از آرایشگاه ها از انواع مدل مو و چهره های شناخته شده و محبوب استفاده کرده، یا بر خلاف همهی این ها از عکس های هنری زیبا برای خلق محیطی طبیعی و آرام بهره بجویید.

شما می توانید خلاقیت به خرج دهید و سالنی زیبا را بر اساس استانداردهای بهداشتی و ایمنی و دکوراسیون افتتاح کنیدکه بتواند شلوغ ترین و محبوب ترین آرایشگاه نزد مردم شود.

دکوراسیون سالن زیبایی زنانه

دیزاین سالن آرایشی بانوان

دکوراسیون سالن زیبایی زنانه

چیدمان و تزیینات آرایشگاه زنان

دکوراسیون سالن زیبایی زنانه

تزیینات دیوار و و سقف آرایشگاه زنان

دکوراسیون سالن زیبایی زنانه

وسایل و دکوراسیون آرایشگاه زنان

دکوراسیون سالن زیبایی زنانه دکوراسیون سالن زیبایی زنانه دکوراسیون سالن زیبایی زنانه دکوراسیون سالن زیبایی زنانه دکوراسیون سالن زیبایی زنانه دکوراسیون سالن زیبایی زنانه دکوراسیون سالن زیبایی زنانه دکوراسیون سالن زیبایی زنانه دکوراسیون سالن زیبایی زنانه دکوراسیون سالن زیبایی زنانه دکوراسیون سالن زیبایی زنانه دکوراسیون سالن زیبایی زنانه دکوراسیون سالن زیبایی زنانه دکوراسیون سالن زیبایی زنانه دکوراسیون سالن زیبایی زنانه دکوراسیون سالن زیبایی زنانه دکوراسیون سالن زیبایی زنانه دکوراسیون سالن زیبایی زنانه دکوراسیون سالن زیبایی زنانه




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «دکوراسیون سالن زیبایی زنانه + انوع طرح های زیبا و کاربردی برای سالن زیبایی»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..