تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




اسامی بازیگران سریال سه دونگ سه دونگ + عکس و داستان سریال

سریال سه دونگ سه دونگ

سریال سه دونگ سه دونگ سال 90 در ماه رمضان ا شبکه 5 سیما پخش شد. کارگردان این سریال شاهد احمدلو است و برای بازپخش در شبکه آی فیلم در نظر گرفته شده است. در این بخش بیوگرافی و عکس بازیگران، داستان سریال و اطلاعاتی در مورد آن را آماده کرده ایم.

سریال سه دونگ سه دونگ

سریال سه دونگ سه دونگ نام سریال تلویزیونی به کارگردانی شاهد احمدلو که ماه رمضان سال 1390 ا شبکه تهران پخش شد. این سریال محصول سال 1389 و 1390 است و در محله های قدیمی جنوب تهران از جمله بازار و درخونگاه فیلمبرداری شده است. این سریال 26 قسمت 40 دقیقه ای دارد.

سریال سه دونگ سه دونگ

خلاصه داستان سریال سه دونگ سه دونگ

نصرت عشقی با بازی سیروس گرجستانی سال ها در یکی از محله های قدیمی شهر تهران، نانوایی سنگک دارد و با سه پسر خود به نام مسعود با بازی جواد عزتی، محمود با بازی عباس جمشیدی و منصور با بازی اشکان اشتیاق این نانوایی را اداره می کنند.

سریال سه دونگ سه دونگ

فقط سه دانگ از نانوا به نام او است و سه دانگ دیگر نانوا به نام شریک و دوست قدیمی او پرویز بازی محمد کاسبی است که در حدود 10 سال قبل از ایران مهاجرت کرده است و حالا در کشور ایتالیا ساکن شده است.

پرویز حالا بعد از سال ها به ایران برگشته است و می خواهد سه دانگ سهم نانوا را بفروشد. نصرت که برای این نانوا بسیار زحمت کشیده است، تلاش می کند تا پول سه دانگ دیگر را جور کند و سهم پرویز را خودش بخرد ولی در این بین ماجراهایی رخ می دهد که زندگی او و خانواده اش تحت تاثیر قرار می گیرد و آنها هم تصمیم می گیرند که به خارج از کشور مهاجرت کنند…

سریال سه دونگ سه دونگ

حواشی سریال «فرشاد حسینی موحد» بازیگر این سریال در طول فیلمبرداری، دچار حادثه شکستگی ران و استخوان شد و ساخت سریال برای مدت کوتاهی به‌تعویق افتاد. در حالی که سه قسمت از این مجموعه در رمضان ۱۳۹۰ در یزد پخش شده بود، مسئولان صدا و سیمای مرکز یزد (شبکه تابان) پخش آن را متوقف و سریال «شاید برای شما هم اتفاق بیفتد» را به‌جای آن پخش کردند؛ چرا که به زعم آن‌ها، سریال طنز «سه دونگ، سه دونگ» تناسبی با ماه رمضان نداشت. سریال ترکی

سریال سه دونگ سه دونگ

بازیگران سریال

در این سریال سیروس گرجستانی، محمد کاسبی، مرجانه گلچین، جواد عزتی، اشکان اشتیاق، یوسف صیادی، گیتی معینی، عباس جمشیدی فر، فرشاد حسینی موجد، مریم معصومی، سیاوش مفیدی، متین ستوده، داریوش سلیمی، سیروس میمنت و … در آن ایفای نقش می کنند.

سریال سه دونگ سه دونگ




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «اسامی بازیگران سریال سه دونگ سه دونگ + عکس و داستان سریال»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..