تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




اسامی بازیگران سریال دیوار به دیوار 2 + داستان و بیوگرافی بازیگران

سریال دیوار به دیوار 2

سریال دیوار به دیوار 2

در این قسمت عکس و بیوگرافی بازیگران سریال دیوار به دیوار 2 و خلاصه داستان سریال را آماده کره ایم. سریال دیوار به دیوار 2 به کارگردانی سامان مقدم در نوروز سال 97 از شبکه اول سیما پخش گردید. در این فصل تمام بازیگران فصل یک، به جز امیرمهدی ژوله حضور دارند.

سریال دیوار به دیوار 2

سریال دیوار به دیوار 2 با کسب بیشترین رای، محبوب ترین سریال نوروزی در سال 97 بود. در ادامه اطلاعات بیشتری در مورد سریال می خوانید.

سریال دیوار به دیوار 2

داستان سریال

فصل دوم سریال دیوار به دیوار داستان زندگی 5 خانواده است، این خانواده ها با هم آشنایی ندارند و مجبور می شوند در یک خانه و در کنار هم زندگی کنند. این خانواده ها آپارتمانی را پیش خرید می کنند که مورد کلاهبرداری قرار می گیرد و با رای قاضی در منزل سازنده واحدها ساکن می شوند و تا مشکل حل شود.

سریال دیوار به دیوار 2

سریال دیوار به دیوار 2 چند قسمت است؟

سریال دیوار به دیوار در 17 قسمت 50 دقیقه ای تهیه شده است، در این سریال تیم بازیگران فصل پیش به جز امیرمهدی ژوله حضور دارند و البته بازیگرانی جدیدی از جمله: مسعود رایگان، مهوش وقاری و میترا حجار هم به تیم بازیگری دیوار به دیوار اضافه شده اند.

سریال دیوار به دیوار 2

اسامی بازیگران

در این سریال فرهاد آئیش، ویشکا اسایش، رویا تیموریان، یاسمینا باهر، پژمان جمشیدی، میترا حجار، گوهر خیراندیش، مسعود رایگان، حسن زارعی، علی شادمان، آزاده صمدی، مهسا طهماسبی، مهوش وقاری، علی قربان زاده، رضا ناجی، سام نوری و دیاکو الوند ایفای نقش می کنند.

سریال دیوار به دیوار 2




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «اسامی بازیگران سریال دیوار به دیوار 2 + داستان و بیوگرافی بازیگران»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..