تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




دریاچه سمی (دریاچه مرگ) سیسیل ایتالیا + عکس

دریاچه سمی (دریاچه مرگ) سیسیل ایتالیا + عکس

اشنایی با دریاچه مرگ سیسیل، یکی از سمی‌‌ترین و خطرناک‌‌ترین دریاچه های جهان است. آب این دریاچه ترکیبات شیمیایی دارد که بنا به تحقیقات صورت گرفته بالاترین میزان اسید سولفوریک در آن موجود است از همین رو هیچ زندگی در آن شکل نمی گیرد.

منبعی که این اسید را وارد آب دریاچه می کند 2 چشمه زیرزمینی مجزا است که در کف دریاچه قرار دارند، به این دریاچه می‌ریزد و آب آن را سمی می کنند.

دریاچه سمی (دریاچه مرگ) سیسیل ایتالیا + عکس

مجله تالاب : همین مسئله باعث شده است که دریاچه مردگان یکی از مکان‌های دیدنی منطقه سیسیل ایتالیا بشود. البته این دریاچه از یک نظر دیگر هم حائز اهمیت است و بر هیجان بازدید از آن می افزاید. گویا گروه های مافیایی فعال در سیسیل ایتالیا سال ها از این دریاچه برای نابود کرد اجساد قربانیان خود استفاده می کردند. از این رو این دریاچه با تاریخ مافیای سیسیل ایتالیا که خیلی هم مشهور است ارتباط تنگاتنگی دارد.

دریاچه سمی (دریاچه مرگ) سیسیل ایتالیا + عکس

بنا به شواهد موجود گروه های مافیایی سیسیل اجساد قربانیان خود را به این دریاچه پرتاب می کردند تا در آب اسیدی آن تمام جسد محو نابود شود. شاید یکی از دلایل نام گذاری این دریاچه به دریاچه مرک یا مردگان همین مسئله باشد. آب این دریاچه به قدری اسیدی و سمی است و مقدار خلوصیت اسید این دریاچه به میزانی است که هر چیزی را در خود حل می‌کند.

نویسنده : فواد شمس




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «دریاچه سمی (دریاچه مرگ) سیسیل ایتالیا + عکس»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..