تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




دانلود بازی The Lord of the Rings The Battle for Middle-Earth II برای کامپیوتر

همگی با رمان حماسی J.R.R.tolkin با نام ارباب حلقه ها اشنا هستیم .رمانی که از آن به عنوان یکی از برترین رمان های تاریخ یاد می شود.سال ۲۰۰۴ بود که اولین شماره از بازی استراتژی LOTR: Battle For Middle Earth برای PC منتشر شد و توانست با الهام گیری از فیلم ارباب حلقه ها بازی موفقی را خلق کند تا بازیکنان به گونه ای خود را بهتر از قبل در جنگ ها شرکت دهند.

در سال ۲۰۰۶ بودکه دومین شماره از این بازی با نام LOTR: The Battle for Middle-Earth II عرضه شد این شماره از بازی مستقیما از کتاب الهام گرفته شده بود. شما در این بازی با الف، دورف ها، گاندور همراه می شوید و در این بازی روهان حذف شده است و نیروی تاریکی گابلین ها موردو و آیزن گارد که گابلین به آن اضافه شده است و بیشتر بر روی الف ها و گابلین ها تمرکز کرده است و حلقه در دستان ارتش روشنی است و ارتش تاریکی در قلعه ای تاریک جمع می شوند تا دوران تاریکی رو بوجود بیارند و ارتش روشنایی در Rivendell جمع می شوند تا دوباره در برابر نیروی تاریکی دفاع کرده و سپس با تمام قوا با آن ها وارد جنگ شوند.

The Lord of the Rings The Battle for Middle-Earth II PC-RELOADED

به همراه نسخه The Witch King

دانلود-بازی-The-Lord-of-the-Rings-The-Battle-for-Middle-Earth-II

مطالب مرتبط

بازی The Lord of the Rings The Battle for Middle-Earth II دنباله‌ای‌ست بر قسمت اول بازی The Lord of the Rings: The Battle for Middle-earth II و همچون نسخه قبلی از کمپینی با دو داستان متفاوت برخوردار می‌باشد. همچنین بازیکنان مشابه نسخه پیشین در نقش دو نیروی خیر و شر سرزمین میانه قرار می‌گیرند.

در کمپین اول شما در نقش نیروی خیر کنترل Glorfindel را برعهده می‌گیرید؛ یک Elf که از نقشه دشمن برای حمله باخبر شده و سعی می‌کند با کمک دیگران به میدان نبرد رفته و بر نیروی دشمن غلبه کند. داستان بعدی بر روی نیروی شر تمرکز دارد، جایی که Sauron با فرستادن نیروهایی قدرتمند سعی دارد باقیمانده دشمنان خود را در شمال سرزمین میانه به قتل رسانده و از بین ببرد.

به مانند نسخه قبل، سبک بازی استراتژی لحظه‌ای بوده و شما باید سعی کنید با ساخت یک پایگاه قوی، منطقه‌ای امن برای حیات نیروهای خود بسازید.بعلاوه، شما باید در این مکان به پرورش سربازان بپردازید و سعی کنید از طریق ساخت اسلحه و جمع‌آوری منابع برای رفع گرسنگی، افرادی قدرتمند را به میدان نبرد ببرید. در حین این کاری که انجام می‌دهید، باید با تحقیق و ساخت ابزارهای دفاعی از پایگاه خود حفاظت کنید.

اسکرین-شات-بازی-The-Lord-of-the-Rings-The-Battle-for-Middle-Earth-II-PC اسکرین-شات-بازی-The-Lord-of-the-Rings-The-Battle-for-Middle-Earth-II-PC اسکرین-شات-بازی-The-Lord-of-the-Rings-The-Battle-for-Middle-Earth-II-PC اسکرین-شات-بازی-The-Lord-of-the-Rings-The-Battle-for-Middle-Earth-II-PC اسکرین-شات-بازی-The-Lord-of-the-Rings-The-Battle-for-Middle-Earth-II-PC اسکرین-شات-بازی-The-Lord-of-the-Rings-The-Battle-for-Middle-Earth-II-PC info

The Lord of the Rings: The Battle for Middle-earth II is a real-time strategy video game developed and published by Electronic Arts. It is based on the fantasy novels The Lord of the Rings and The Hobbit by J. R. R. Tolkien and its live-action film trilogy adaptation. It is the sequel to Electronic Arts’ 2004 title The Lord of the Rings: The Battle for Middle-earth. The Windows version of the game was released on March 2, 2006 and the Xbox 360 version was released on July 5, 2006. Along with the standard edition, a Collector’s Edition of the game was released, containing bonus material and a documentary about the game’s development. The official game servers were shut down for Windows in 2010 and Xbox 360 in 2011, however Windows users may still play online using unofficial game servers.

سیستم مورد نیاز

حداقل سیستم مورد نیاز:

Processor: Intel Pentium 4 2.0GHz / AMD Athlon XP 2000+

Graphics: AMD Radeon 9000 Series 64MB or NVIDIA GeForce FX 5200

System Memory: 256 MB RAM

Storage: 6 GB Hard drive space

DirectX 9 Compatible Graphics Card

راهنمای نصب

راهنمای نصب بازی The Lord of the Rings The Battle for Middle-Earth II-RELOADED :

1) دقت داشته باشید که آنتی ویروس شما به طور کامل غیرفعال باشد.

2) فایل های فشرده را توسط نرم افزار WinRar اکسترکت کنید و فایل ISO بدست آمده پس از اکسترکت را توسط نرم افزار Daemon Tools به صورت Mount اجرا کنید.

3) به نصب بازی بپردازید. برای نصب نیاز به سریال نامبر دارید که در داخل فایل txt به نام serial قرار دارد. (بهتر است مسیر نصب بازی را تغییر ندهید و بذارید در همان مسیر پیش فرض نصب شود.)

5) حالا به مسیر C:Users…AppDataRoaming رفته و پوشه My Battle for Middle-earth(tm) II Files در این مسیر کپی کنید. (جای …. اسم یوزر رایانه شما می باشد.)

6) حالا اپدیت پچ ورژن 1.06 را نصب کنید.

7) فایل های داخل پوشه Crack در پوشه Patch v1.06 را در پوشه ای که بازی نصب شده کپی کنید.

8) بر روی آیکون بازی در DESKTOP کلیک کرده و از اجرای بازی لذت ببرید. (تست شده بر روی ویندوز 10 نسخه 64 بیتی)

راهنمای نصب بازی The Lord of the Rings The Battle for Middle-Earth II The Witch King-RELOADED :

1) دقت داشته باشید که آنتی ویروس شما به طور کامل غیرفعال باشد.

2) فایل های فشرده را توسط نرم افزار WinRar اکسترکت کنید و فایل ISO بدست آمده پس از اکسترکت را توسط نرم افزار Daemon Tools به صورت Mount اجرا کنید.

3) به نصب بازی بپردازید. برای نصب نیاز به سریال نامبر دارید که در داخل فایل txt به نام serial قرار دارد. (بهتر است مسیر نصب بازی را تغییر ندهید و بذارید در همان مسیر پیش فرض نصب شود.)

5) حالا به مسیر C:Users…AppDataRoaming رفته و پوشه My The Lord of the Rings, The Rise of the Witch-king Files در این مسیر کپی کنید. (جای …. اسم یوزر رایانه شما می باشد.)

6) حالا اپدیت پچ ورژن 2.01 را نصب کنید.

7) فایل های داخل پوشه Crack در پوشه Patch v2.01 را در پوشه ای که بازی نصب شده کپی کنید.

8) بر روی آیکون بازی در DESKTOP کلیک کرده و از اجرای بازی لذت ببرید. (تست شده بر روی ویندوز 10 نسخه 64 بیتی)

اطلاعات فایل رمز فایل: www.downloadha.com



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «دانلود بازی The Lord of the Rings The Battle for Middle-Earth II برای کامپیوتر»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..