تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




دانلود بازی The Lord of the Rings The Battle for Middle-Earth برای کامپیوتر

بازی The Lord of the Rings The Battle for Middle-Earth عنوانی در سبک استراتژی‌ک می باشد که توسط استودیوی EA Los Angeles توسط یافته و شرکت Electronic Arts آن را در تاریخ ۲۸ نوامبر ۲۰۰۶ برای پلتفرم کامپیوتر منتشر کرده است. اثر مذکور یک تجربه موفق از مجموعه فیلم‌های محبوب و پرطرفدار ارباب حلقه‌ها (The Lord of the Rings) و سرزمین میانه (Middle-earth) به شمار می‌رود.

بازی از دو کمپین متفاوت تشکیل شده است که سعی می‌کند بازیکن را در نقش دو نیروی خیر و شر سرزمین میانه قرار دهد. سناریوی اول بازی که به عبارتی داستان جناح خوب را روایت می‌کند، گیمر را در نقش شخصیت‌های محبوب مجموعه فیلم‌های ارباب حلقه‌ها قرار می‌دهد. سناریوی بعدی به شخصیت‌های بد داستان و اتفاقاتی که پشت پرده برایشان رخ می‌دهد، می‌پردازد.

The Lord of the Rings The Battle for Middle-Earth PC-HOODLUM

دانلود-بازی-The-Lord-of-the-Rings-The-Battle-for-Middle-Earth

در بازی‌های استراتژی مدیریت همیشه حرف اول را می‌زند و این عنوان نیز از این قاعده مستثنی نیست و شما هر بار که در کنار هر جناح مبارزه می‌کنید، باید سعی کنید در میدان نبرد بهترین استفاده ممکن از سربازان خود داشته باشید. شما می‌توانید سربازانی با پست‌ها و واحدهای متفاوت را کنترل کرده و با پیشروی در مراحل، توانایی و قدرت‌های مختلفی را برای آن‌ها فعال کنید.

مطالب مرتبط

داستان بازی The Lord of the Rings The Battle for Middle-Earth درواقع داستان فیلم است. درنسخه یک فیلم ارباب حلقه ها گاندولف به همراه بارومیر و لگولاس و آراگورن و پیپین و مری و گیملی و فرودو و سم به moria سرزمین کوتوله ها می روند و بازی هم از همینجا شروع می شود.

داستان بازی با اینکه شباهت های خیلی زیادی به فیلمش دارد اما تفاوت های خیلی زیادی هم در آن پیدا می شود، از جمله این که گندالف پس از مبارزه با هیولای آتیشین سقوط نمی کند و با بقیه راه را ادامه می دهد و بارومیر کشته نمی شود و حتی در نبرد هلمز دیپ هم حضور دارد. درکل بازی از داستان خیلی عالی برخوردار است و می تواند بازی کن را راضی نگه دارد.

اسکرین-شات-بازی-The-Lord-of-the-Rings-The-Battle-for-Middle-Earth-PC اسکرین-شات-بازی-The-Lord-of-the-Rings-The-Battle-for-Middle-Earth-PC اسکرین-شات-بازی-The-Lord-of-the-Rings-The-Battle-for-Middle-Earth-PC اسکرین-شات-بازی-The-Lord-of-the-Rings-The-Battle-for-Middle-Earth-PC اسکرین-شات-بازی-The-Lord-of-the-Rings-The-Battle-for-Middle-Earth-PC اسکرین-شات-بازی-The-Lord-of-the-Rings-The-Battle-for-Middle-Earth-PC info

Experience Middle-earth like never before in The Lord of the Rings™, The Battle for Middle-earth™, the first The Lord of the Rings game that puts you in command of a real-time, open world.

GAME FEATURES

Complete Control

Whether choosing to command the forces of good or evil, PC gamers are in complete control of the epic campaigns depicted in all three films of the trilogy. More than faceless units, every character in the game expresses real-…

Highly detailed map of Middle-earth

Take command of strategic territories across a highly detailed, 3D map of Middle-earth and turn the tide in the battle to control The One Ring.

Epic Battles

Fight the epic, sweeping battles from the Academy Award-winning The Lord of the Rings™ film trilogy from a whole new perspective—as commander of hundreds of soldiers and creatures.

Experience Middle-earth like never before in The Lord of the Rings™

The Battle for Middle-earth™, the first The Lord of the Rings game that puts you in command of a real-time, open world. Control the legendary heroes, massive armies, and epic campaigns of Middle-earth based upon all three fil…

سیستم مورد نیاز

حداقل سیستم مورد نیاز:

Processor: Intel Pentium 4 2.0GHz / AMD Athlon XP 2500+

Graphics: AMD Radeon HD 2400 Pro or NVIDIA GeForce 6600 GT

System Memory: 1 GB RAM

Storage: 4 GB Hard drive space

DirectX 9 Compatible Graphics Card

راهنمای نصب

1) دقت داشته باشید که آنتی ویروس شما به طور کامل غیرفعال باشد.

2) فایل های فشرده را توسط نرم افزار WinRar اکسترکت کنید و فایل ISO بدست آمده پس از اکسترکت را توسط نرم افزار Daemon Tools به صورت Mount اجرا کنید.

3) به نصب بازی بپردازید. برای نصب نیاز به سریال نامبر دارید که در داخل فایل txt به نام serial قرار دارد. (بهتر است مسیر نصب بازی را تغییر ندهید و بذارید در همان مسیر پیش فرض نصب شود.)

4) فایل های موجود در پوشه HOODLUM را در محل نصب بازی جایگزین نمایید.

5) حالا به مسیر C:Users…AppDataRoaming رفته و پوشه My Battle for Middle-earth Files در این مسیر کپی کنید. (جای …. اسم یوزر رایانه شما می باشد.)

6) حالا اپدیت پچ ورژن 1.03 را نصب کنید.

7) فایل های داخل پوشه BFME Patch 1.05 & 1.06 را در پوشه ای که بازی نصب شده کپی کنید.

8) بر روی آیکون بازی در DESKTOP کلیک کرده و از اجرای بازی لذت ببرید. (تست شده بر روی ویندوز 10 نسخه 64 بیتی)

اطلاعات فایل رمز فایل: www.downloadha.com



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «دانلود بازی The Lord of the Rings The Battle for Middle-Earth برای کامپیوتر»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..