تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




شوکه شدن سرپرست استقلال از ادعای استراماچونی

سرپرست مدیرعاملی استقلال گفت:جای تعجب دارد که او با حضور وکلیش و هماهنگی‌های تلفنی با مدیر برنامه‌هایش،گفته با او مذاکره‌ای نشده است. بیان این مطالب از سوی او که یک مربی حرفه‌ای بسیار عجیب است. من شوکه شدم که این حرف را زد

خلیل‌زاده: با حرف‌های استراماچونی شوکه شدم

اسماعیل خلیل‌زاده درباره اظهارات استراماچونی مبنی بر اینکه مذاکره‌ای با او شکل نگرفته است، گفت: با توجه به حضور وکیل استراماچونی در جلسات و همراهی رحمان رضایی و خطیر در کنار من، همه چیز ضبط و ثبت است و در زمان معین پخش می‌کنیم اما نمی دانیم چرا او چنینی چیزی گفته است.

وی ادامه داد: جای تعجب دارد که او با حضور وکلیش و هماهنگی‌های تلفنی با مدیر برنامه‌هایش، گفته با او مذاکره‌ای نشده است. بیان این مطالب از سوی او که یک مربی حرفه‌ای بسیار عجیب است. من شوکه شدم که این حرف را زد.

سرپرست مدیرعاملی استقلال یادآور شد:  نمی‌دانم با چه مدرک و سندی این حرف را زده است. حداقل می‌توانست بگوید بعد از سه روز مذاکره، شرایط مورد قبول من نیست. در توافق‌مان که از ۱۱ بند درخواستی ۹ بند را پذیرفته بودیم، طلب۴۷۰ هزار یورویی او را هم قبول کردیم و ۱۵۰ هزار یورو از آن را به صورت پیش پرداخت و بقیه را در دو قسط واریز می کردیم. او به ما ایمیل زد که آمادگی مذاکره را دارد و مدارک لازم هم وجود است. اظهارات او غیر حرفه‌ای و غیراخلاقی بود و می توانست بگوید به ایران نمی‌آید نه اینکه بگوید مذاکره‌ای نشده است.
وی با بیان اینکه فرهاد مجیدی با مصوبه و تایید امثریت آرای هیات مدیره هدایت استقلال را بر عهده گرفت:
مصوبه ای از قبل وجود دارد که من، فتح‌الله‌زاده، منزوی، ماجدی و فتحی تایید کرده بودند و مجددا با جلسه ای که امروز گذاشتیم و با اینکه فتح‌الله‌زاده در ترکیه بود و اختیار داده بود،  مجددا به مصوبه قبلی خودمان اصرار داشتیم و این اتفاق افتاد.

او درباره اینکه آیا استعفای منزوی و ماجدی از هیات مدیره این تیم قبول نشده است، اظهار کرد: منزوی و ماجدی عضوهیات مدیره هستند. تا این لحظه هیچ گونه استعفایی پذیرفته نشده است. دیروز پیش وزیر ورزش بودم و استعفایی مورد قبول قرار نکرفت. البته استعفای آقای فتح‌الله‌زاده بررسی شد.

او درباره ابقای فعالیتش دراستقلال به عنوان سرپرست مدیرعاملی کفت: نظر دوستان فعلا همین است اما درباره اینده چیزی مشخص نیست.

خلیل‌زاده در واکنش به اینکه چرا استراماچونی به استقلال بازنگشت گفت: ما هر تلاشی که توانستیم انجام دادیم. رحمان رضایی، علی خطیر و وکیل سوئیسی در جلسات حضور داشتند و هر چیزی را که او خواست، پذیرفتیم. گویای حرف های ما اسنادی است که بعدا منتشر می‌کنیم.

سردرست مدیرعاملی استقلالی درباره تاثیر انتشار قرارداد و بلیت استراماچونی در عدم بازگشت او به ایران گفت: انتشار قرارداد استراماچونی کار قشنگی نبود و نسبت به این موضوع اقدام خواهیم کرد. من در سفر و مذاکره بودم که متوجه شدم، منتشر شده است.

وی ادامه داد: هنوز نمی دانیم چه کسی این اسناد را منتشر کرده است ولی باید این فرد معرفی و با اپ برخپرد شود.
او درباره مدت زمان قرارداد فرهاد مجیدی با این تیم اظهار کرد:
قرارداد مجیدی به مدت یک و نیم سال است. آقای نامجو مطلق دستیار او است.
خلیل‌زاده در واکنش به اینکه آیا فرستد ماجدی هم دستیار مجید است گفت: برادر ماجدی دستیار او نیستو نیستند یک بدنساز خارجی در کنار او حضور دارد.

سرپرست مدیرعاملی استقلال همچنین درباره احتمال شکایت استراماچونی از این باشکاه گفت:
طبق اسناد و مدارکی که طی روزهای قبل داشتیم و سفری که برای مذاکره به دوحه رفتیم، عملا دست ما پر است و عملا او نخواست به استقلال بازگردد. مذاکرات دوحه  باشگاه را از یک پرداخت سنگین نجات داد.

گردآوری:گروه ورزش سیمرغ
seemorgh.com/sport
منبع: khabaronline.ir




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «شوکه شدن سرپرست استقلال از ادعای استراماچونی»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..