تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




طعنه سرمربی جدید پارس‌جنوبی به رقبا/ افاضلی: بازیکنان ما را وسوسه می‌کنند تا در جدول از ما سبقت بگیرند

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، هومن افاضلی، سرمربی جدید تیم فوتبال پارس‌جنوبی جم با دشوار توصیف کردن شرایط این تیم در نیم‌فصل و محرومیت از پنجره نقل و انتقالات اظهار داشت: پارس‌جنوبی با ۱۱ امتیاز نیم‌فصل اول را تمام کرده و در طی پانزده سال گذشته و در تاریخ لیگ برتر، تیم‌هایی در لیگ باقی ماندند که در نیم فصل اول حداقل ۱۶ امتیاز گرفته‌اند. نیم‌فصل اول جمع‌آوری امتیازات آسان‌تر نیز هست.   اگر تیمی در پایان نیم‌فصل لیگ برتر کمتر از ۳۰ امتیاز داشته باشد، امکان سقوطش وجود دارد. امسال تیم‌های زیادی وجود دارند که نتوانستند امتیازات زیادی را کسب کنند. بسیاری از تیم‌های رقیب‌مان در جدول شرایط مالی بهتری دارند و به طور طبیعی خودشان را در نقل و انتقالات تقویت می‌کنند.

طعنه سرمربی جدید پارس‌جنوبی به رقبا/ افاضلی: بازیکنان ما را وسوسه می‌کنند تا در جدول از ما سبقت بگیرند

بیشتر بخوانید: محمودزاده: کارت بازی ترکمان برای سپاهان صادر نمی‌شود/ فسخ قرارداد این بازیکن در کمیته تعیین وضعیت بررسی می‌شود

تیم‌هایی که در جدول پایین‌تر از ما قرار دارند، با بازیکنان ما در حال تماس هستند

افاضلی با اشاره به مذاکره برخی از تیم‌های لیگ برتری با بازیکنان پارس‌جنوبی بیان کرد: تیم‌هایی که در جدول پایین‌تر از ما قرار دارند، همین الآن هم با بازیکنان ما در حال تماس هستند و می‌دانند اگر بازیکن تیم رقیب را به خدمت بگیرند و تیم حریف را تضعیف کنند، شانس بالایی برای رد شدن از ما خواهند داشت. تیمی که پایین‌تر از ما قرار دارد، با بازیکنان کلیدی ما تماس داشته و به دنبال وسوسه کردن آن‌ها هستند. از طرفی ما تنها تیمی هستیم که پنجره‌مان بسته است و نمی‌توانیم یار بگیریم. بازیکنان‌مان هم وسوسه شدند و باید این شرایط زودتر برطرف شود.  

زمانی که پارس‌جنوبی لیگ دو بود، پیشنهاد این تیم را رد کردم

هومن افاضلی درخصوص پذیرش هدایت این تیم در ادامه رقابت‌های لیگ برتر فوتبال اظهار داشت: زمانی که بهرام رضاییان مدیرعامل این باشگاه بود، برای سرمربیگری در این تیم صحبت‌هایی کردیم. آن زمان تیم پارس جنوبی در لیگ دو بازی می‌کرد. با توجه به این که تجربه کار کردن در لیگ دو را نداشتم، از این پیشنهاد استقبال نکردم، اما این ارتباط باقی ماند و با همین آشنایی شرایط برای بازگشت به جم فراهم بود.

باید سهیمه لیگ برتری استان بوشهر را حفظ کنیم

افاضلی ادامه داد: البته شرایط تیم نسبت به آن سال متفاوت است با وجود اینکه پارس‌جنوبی در لیگ برتر حضور دارد، اما از لحاظ ساختاری تغییرات زیادی داشته و کادر مدیریتی باشگاه عوض شده است. طبق صحبت‌هایی که کردیم و باتوجه به پشت سرگذاشتن یک نیم‌فصل سخت و تحت فشار بودن به دلایل شرایط کاری، قرار شد این مشکلات برطرف شود و من نیز تا جایی که می‌توانم کمک کنم تا شرایط تیم بهتر شود. در وهله اول باید سهمیه لیگ برتری پارس‌جنوبی را با توجه به در خطر بودن سهمیه لیگ برتری شاهین‌شهرداری  در بوشهر، حفظ کنیم.

طعنه سرمربی جدید پارس‌جنوبی به رقبا/ افاضلی: بازیکنان ما را وسوسه می‌کنند تا در جدول از ما سبقت بگیرند

می‌خواهیم تهاجمی‌تر از نیم‌فصل اول بازی کنیم

سرمربی تیم فوتبال پارس‌جنوبی افزود: امیدواریم شاهین نیز شرایطش را در نیم‌فصل دوم تغییر بدهد و این تیم نیز سهمیه استان بوشهر را حفظ کند. هدف بعدی مان تغییر سبک بازی پارس جنوبی است و می‌خواهیم بازی تماشاگر پسندتری ارائه بدهیم. البته تیم در نیم‌فصل اول با کمالوند بازی‌های خوبی را انجام داده است، اما ما می‌خواهیم تهاجمی‌تر بازی کنیم تا هواداران لذت بیشتری ببرند.

بیشتر بخوانید: استارت پارس جنوبی با افاضلی/ غیبت بی پول‌ها در تمرین امروز

جذب بازیکن به نفرات جدا شده بستگی خواهد داشت

او درمورد مشکلات مالی و ادارای که باشگاه پارس‌جنوبی با آن دسته و پنجه نرم می‌کند بیان کرد: همکاران من در این تیم ۲۴ ساعته در حال انجام کار هستند و بازی‌ها را تجزیه و تحلیل می‌کنند. برخی از بازیکنان تیم نیز در حال حاضر علاقه‌مند هستند که در تیم‌های دیگری بازی کنند. شرایط آن‌ها نیز در انتخاب بازیکن جدید برای تیم تاثیرگذار است. باید ببینیم چه بازیکنی از ما جدا می‌شوند و طبق آن‌ها بازیکن جدید بگیریم.  

امیدوارم تا هفته آینده خبرهای خوبی درباره پنجره نقل و انتقالاتی بشنویم

افاضلی درخصوص نقل و انتقالات پارس جنوبی خاطرنشان کرد: پنجره نقل و انتقالاتی پارس‌جنوبی بسته است و تلاش می‌کنیم تا شرایطی فراهم شود و پنجره نقل و انتقالاتی تیم را باز کنیم. امیدوارم در هفته آینده بتوانیم این خبر را اعلام کنیم. اگر این اتفاق رخ دهد، قطعا بازیکن می‌گیریم و لیست بازیکنان مد نظر تیم هم آماده است. البته جذب بازیکنی که کاندیدای پوشیدن پیراهن تیم ملی است، با توجه به مخابره شدن مشکلات پارس‌جنوبی کمی دشوار است. باید به دنبال بازیکنی برویم که شرایط بازی کردن در این تیم را داشته باشند.

طعنه سرمربی جدید پارس‌جنوبی به رقبا/ افاضلی: بازیکنان ما را وسوسه می‌کنند تا در جدول از ما سبقت بگیرند

بیشتر بخوانید: افاضلی: هدف پارس جنوبی بقا در لیگ برتر است/ ابتدا باید بازیکنان خودمان را حفظ کنیم

باید به سمت هدفی برویم که عملی باشد

او گفت: ابتدا باید ببینیم برای شروع بازی‌ها چه بازیکنانی را در اختیار خواهیم داشت و مطابق آن‌ها سیستم و تفکر تیم را انتخاب کنیم. در فوتبال برخی از موارد آرزو و آمال تیم می‌شود و برخی از موارد نیز واقعیت‌ها است. باید به سمت چیز‌هایی برویم که عملی باشد و بدانیم تیم در نیم‌فصل اول تنها ۱۱ امتیاز گرفته است. ۳ امتیازی هم که پارس‌جنوبی در بازی مقابل پیکان گرفته، یکی از بازی‌های نیم‌فصل دوم محسوب می‌شود.

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «طعنه سرمربی جدید پارس‌جنوبی به رقبا/ افاضلی: بازیکنان ما را وسوسه می‌کنند تا در جدول از ما سبقت بگیرند»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..