تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




اینتر؛ مشتری جدید ستاره ناراضی تاتنهام

ورزش سه: قرارداد کریستن اریکسن، هافبک خلاق و ۲۸ ساله تاتنهام در پایان فصل جاری به اتمام خواهد رسید و با توجه به عدم توافق برای ماندن این بازیکن در لندن، به نظر می‌رسد جدایی او از تاتنهام قطعی باشد. اخبار حاکی از احتمال انتقال این بازیکن در سری آ است.

اسکای اسپورتس و جانلوکا دی مارتزیو ساعتی قبل خبر از آغاز مذاکرات اینتر برای جذب کریستن اریکسن و تماس نراتزوری با مدیر برنامه‌های این هافبک دانمارکی داده اند. البته اینتر علاقمند است زودتر با اریکسن توافق کرده، اما او را برای تابستان بعد به صورت رایگان در اختیار بگیرد.

اینتر؛ مشتری جدید ستاره ناراضی تاتنهام

اما تاتنهام ترجیح می‌دهد اگر قرارداد به جدایی کریستن اریکسن باشد، این بازیکن در همین ماه ژانویه و فصل نقل و انتقالات زمستانی لندن را ترک کند و آن‌ها مبلغ ۱۷ میلیون پوند را برای فروش او تعیین کرده اند.

البته اینتر کار آسانی برای جذب رایگان کریستن اریکسن ندارد و باشگاه هایی، چون رئال مادرید، منچستریونایتد و یوونتوس نیز در تلاش برای انتقال این هافبک خلاق هستند. طبیعتا اولویت تاتنهام برای فروش اریکسن، جدایی او در ماه ژانویه و کسب درآمد از جدایی این بازیکن است.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «اینتر؛ مشتری جدید ستاره ناراضی تاتنهام»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..