تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




جهانبخش: برای گلزنی تنها گزینه‌ام زدن ضربه قیچی برگردان بود

به گزارش تسنیم، علیرضا جهانبخش بعد از دریافت جایزه بهترین بازیکن دیدار تیمش مقابل چلسی گفت: حس فوق‌العاده‌ای بابت گلزنی مقابل چلسی دارم. لحظه‌ای که قصد ورود به زمین را داشتم، حس کردم که می‌توانم در بازی تأثیرگذار باشم. وقتی توپ را دیدم فقط به فکر این بودم که محکم به آن ضربه بزنم و تنها گزینه‌ام در آن لحظه هم زدن قیچی برگردان بود. فیلم گلم به چلسی را بارها تماشا خواهم کرد.

وی افزود: وقتی فرصت بازی پیدا نمی‌کردم، دوران سختی بود، اما سخت و خوب تمرین کردم تا شانس بازی پیدا کنم. خوشبختانه اوضاع آنطوری که می‌خواستم پیش رفت. سال 2019 اوضاع طبق خواسته من پیش نرفت، برای همین سعی کردم سال را خوب تمام کنم و سال 2020 را هم به بهترین شکل ممکن آغاز کنم.

43 43




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «جهانبخش: برای گلزنی تنها گزینه‌ام زدن ضربه قیچی برگردان بود»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..