تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




تراکتور به دنبال گزینه پرسپولیس

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، با توجه به اینکه در فصل نقل‌وانتقالات زمستانی فوتبال ایران قرار داریم تیم‌های مختلف لیگ برتری به دنبال تقویت خود برای نیم‌فصل دوم لیگ برتر هستند.

در همین خصوص شنیده می‌شود مسئولان باشگاه تراکتور که بعد از پایان نیم‌فصل به همکاری با کوین فورچونه و سوگیتا دو بازیکن خارجی خود پایان دادند به دنبال جذب مهاجم تیم ملی عراق هستند.

علا عباس مهاجم جوان تیم ملی عراق مورد توجه باشگاه تراکتور قرار گرفته اما فعلا هیچ مذاکره‌ای بین طرفین انجام نشده است. علا عباس ابتدا منتظر است تکلیف در تیم ملی عراق مشخص شود بعد به پیشنهاد تراکتور رسیدگی کند.

گفتی است پیش از این شنیده می‌شد که باشگاه پرسپولیس به دنبال جذب این مهاجم است که این موضوع به سرانجام نرسید.

256 43




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «تراکتور به دنبال گزینه پرسپولیس»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..