تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




قرارداد خانمان‌سوز ویلموتس

عرفان حاج‌بابایی: هیچکس در این فوتبال نیست تا درباره جنجالی‌ترین قرارداد تیم‌ملی شفاف‌سازی کند. نه رئیس فدراسیون فوتبال، نه اعضای هیات رئیسه و نه مسئولان وزارت ورزش. تا اینجا مهدی تاج چیزهایی گفته که از نظر منتقدانش درست نبوده است. او چندین و چند بار اعلام کرد رقم دستمزد ویلموتس و دستیارانش 3 میلیون دلار نیست، ولی هیچگاه به این سوال کلیدی پاسخ نداد که قرارداد آنها دقیقا چقدر بوده است؟ 
اولین رقمی که در رسانه‌ها مطرح شد یک میلیون و 600 هزار یورو بود، اما رفته رفته رقم بالا و بالاتر رفت، به شکلی که یکی از نمایندگان مجلس فاش کرد، دستمزد کادر او، 3 میلیون یورو در سال بوده است. 
البته فدراسیون فوتبال مطابق همیشه این رقم را تکذیب کرد و کمی بعد، در بیانیه‌ای از آن نماینده مجلس و همینطور رسانه ملی خواست تا بابت آن عذرخواهی کنند. کمی بعد مجلسی ها گفتند منظورشان از قرارداد سه میلیون دلاری علاوه بر دستمزد، پاداش‌ها و همینطور هزینه بلیت‌ها، خانه و ماشین ویلموتس بوده است. حالا هم مشخص شده قرارداد فدراسیون با کادر ویلموتس برای سه سال 8 میلیون یورو است. 
هر چند فدراسیون هر بار دست به تکذیب زد اما در نهایت رسانه‌ها به این نتیجه رسیدند مربی بلژیکی و دستیارانش حتی به مراتب بیشتر از سالی سه میلیون یورو از ایران کاسب هستند چون اصولا نمی‌آیند، جواب نمی‌دهند و در خانه‌های خود هستند. این فرضیه زمانی جدی‌تر شد که فدراسیون فوتبال خبر پرداخت 2 میلیون یورویی به ویلموتس و دستیارانش را در ترکیه تکذیب نکرد! کاملا واضح و مشخص بود؛ فدراسیون فوتبال مبلغی بالای 30 میلیارد تومان برای 6 ماه همکاری که تازه آنها فقط 4 روز کنار تیم‌ملی بودند، به گروه خارجی پرداخت کرد. 


چندی قبل وزیر ورزش در مصاحبه‌ای با رسانه ها گفت: «ما حقوق سه ما آینده ایشان را هم پرداخت کرده ایم.» طبق قراردادی که امضا شده، هر کدام از طرفین فسخ کند باید سه ماه حقوق آینده را به عنوان غرامت بدهد. ویلموتس سه ماه حقوق را زودتر گرفته، فسخ هم کرده ولی با توجه به اینکه خود را محق می‌داند، خواستار دریافت 2 تا 3 میلیون یورو به عنوان غرامت شده است. 
اگر ویلموتس به سه ماه پول قرارداد راضی بود که با توجه به واریز شدن آن به حسابش، کنار می‌کشید ولی حالا.... پرونده به فیفا و احتمالا دادگاه کاس کشیده خواهد شد. وقتی اسم فیفا وسط می‌آید لرزه به اندام همه می‌افتد. امروز روزنامه خبرورزشی هم به نقل از یکی از اعضای هیات رئیسه فدراسیون فوتبال نوشت که در این پرونده بازنده هستند. او اعلام کرد چه بخواهند چه نخواهند به خاطر دیرکردی که در پرداخت پول به ویلموتس داشتند، فیفا حق را به این مربی می‌دهد. بنابراین همه امیدوارند حداقل یک راهی پیدا شود تا طرفین بتواند روی مبلغی با هم به توافق برسند تا فردا روزی فیفا 3 میلیون یورو برای ایران غرامت نبرد! ویلموتس هم که بیکار است و کلا هیچ جا او را نمی‌خواهد. حتی می‌تواند روی سه سال قرارداد ادعای ضرر کند. 

43 43




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «قرارداد خانمان‌سوز ویلموتس»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..