تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




اعلام زمان اجرای دوره‌های مهارت‌آموزی برای پذیرفته‌شدگان آزمون استخدامی

اعلام زمان اجرای دوره‌های مهارت‌آموزی برای پذیرفته‌شدگان آزمون استخدامیحسین خنیفر رئیس دانشگاه فرهنگیان در گفت‌وگو با خبرنگار  حوزه آموزش و پرورش گروه علمی پزشكی باشگاه خبرنگاران جوان، درباره آمادگی دانشگاه فرهنگیان برای اجرای دوره‌های مهارت‌آموزی ماده ۲۸ اظهار کرد: بعد از اعلام نتایج آزمون استخدامی آمادگی کامل داریم تا دوره‌های مهارت‌آموزی را برگزار کنیم.

او ادامه داد: در نظر داریم دوره‌های مهارت آموزی را در دو ترم و دو پودمان کامل برگزار کنیم که شامل دروس فنون تدریس، تکنولوژی آموزشی، تعلیم و تربیت اسلامی و دروس مربوط به کارورزی است.

خنیفر با تأکید بر اینکه شروع دقیق دوره‌های مهارت‌آموزی منوط به تعیین زمان اعلام نتایج آزمون استخدامی است، اظهار کرد: به محض اعلام نتایج و انجام مصاحبه دوره مهارت آموزی را برگزار می‌شود.

بیشتر بخوانید: نتایج آزمون استخدامی ۱۵ دی اعلام می‌شود

مهارت‌آموزان از چه زمانی وارد کلاس‌های درس می‌شوند؟

رئیس دانشگاه فرهنگیان در پاسخ به پرسشی مبنی بر اینکه مهارت‌آموزان امسال از چه زمانی وارد کلاس‌های درس می‌شوند؟ بیان کرد: بعد از اعلام نتایج آموزان می‌توانیم زمان شروع دوره‌های مهارت آموزی و به تبع آن طول مدت آموزش را مشخص کنیم، اما با فرض شروع دوره‌های آموزشی از بهمن ماه و برگزاری ترم تابستانی امکان ورود مهارت آموزان به کلاس درس از مهر ۹۹ وجود دارد.

او به وضعیت فضای آموزشی در نظر گرفته شده برای مهارت آموزان هم اشاره کرد و گفت: با توجه به اینکه کلاس‌های در پایان هفته برگزار می‌شود و بیتوته ندارند بنابراین مشکلی بابت تأمین فضای آموزشی در پردیس‌های دانشگاهی نداریم.

انتهای پیام /




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «اعلام زمان اجرای دوره‌های مهارت‌آموزی برای پذیرفته‌شدگان آزمون استخدامی»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..