تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




تنها پست استراماچونی در اینستاگرام کامنت باران شد

به گزارش خبرنگار حوزه ورزشکاران گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، هنوز وضعیت آندره استراماچونی، سرمربی ایتالیایی استقلال تهران بطور قطعی مشخص نشده است. در حالی که چند روز پیش رسانه‌ها از قطع همکاری قطعی استقلال با او و آغاز همکاری با فرهاد مجیدی خبر دادند، اما بعد از فشار دوباره هواداران اسماعیل خلیل زاده، سرپرست این تیم خبر داد که آن‌ها هنوز منتظر بازگشت استراماچونی هستند. در حالی که آندره شرط‌هایی را برای بازگشت دوباره خود به استقلال تعیین کرده، اما هنوز مشخص نیست آیا شرایط برای ادامه همکاری او با تیم استقلال مهیا خواهد شد یا خیر؟

اما به تازگی استراماچونی صفحه جدیدی را در اینستاگرام برای خود ایجاد کرد. تنها پست سرمربی استقلال در پیج جدید تاکنون بیش از ۲ میلیون کامنت دریافت کرده است. او در این پست به زبان انگلیسی نوشته بود: «به صفحه رسمی من خوش آمدید.»

گفتنی است؛ اختلافات این مربی ایتالیایی با اعضای هیئت مدیره استقلال در حالی روز به روز پیچیده‌تر می‌شود که بسیاری از هواداران این تیم خواهان بازگشت مربی محبوب خود هستند.

تنها پست استراماچونی کامنت باران شد

تنها پست استراماچونی در اینستاگرام کامنت باران شد

تنها پست استراماچونی در اینستاگرام کامنت باران شد

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «تنها پست استراماچونی در اینستاگرام کامنت باران شد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..