تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




پلاسماجت برای درمان افتادگی پلک

وب‌سایت نبض ما: شما برای زیبایی و جوانی خود خیلی مراقبت‌ها انجام می‌دهید. از محصولات ضد پیری استفاده می‌کنید و یا خود را تحت درمان‌های زیبایی قرار می‌دهید. اما آیا از چیزی از پلکسر پلاسماجت هم شنیده اید؟

افتادگی پلک‌ها چهره شما را غم انگیز و خسته نشان می‌دهد و زاویه داشتن چشم‌ها چند سال به سن شما اضافه خواهد کرد. همچنین بسیاری از افراد هم از تجمع پوست در اطراف پلک‌های خود احساس ناراحتی می‌کنند. این فرایند‌های پیری طبیعی باعث می‌شود که ما جوانی و شادابی پوست خود را از دست بدهیم.

با وجود ناراحتی در مورد این مشکل ها، بسیاری از افراد از عمل جراحی هراس دارند و به خاطر عوارض بعد آن و مدت زمان بهبود از آن اجتناب می‌کنند. با این حال روش‌های درمانی از جمله پلکسر پلاسماجت وجود دارد که برای زیبایی ابداع شده اند که بدون سوزن و زخم و ناراحتی شما را به خواسته مورد نظرتان می‌رساند.

درمان افتادگی پلک با پلکسر پلاسماجت

پلکسر چیست و پلاسما چگونه عمل می‌کند؟

پلاسما یک گاز یونیزه است که حاوی (تقریبا) مقدار مساوی بار‌های مثبت و منفی دارد. به علت خواص خاص آن، پلاسما را به عنوان حالت چهارم ماده نیز می‌شناسند.

پلکسر یک ژنراتور پلاسما است که پرتو‌های کنترل شده و متمرکز پلاسما را با استفاده از یونیزاسیون گاز‌های موجود در هوا تولید می‌کند. پلاسما به کمک قوس الکتریکی کوچکی بین نوک دستگاه و پوست بیمار، تشکیل می‌شود.

این قوس، به طور کنترل شده، باعث تصعید اپیدرم پوست شده و در نتیجه این باعث می‌شود که کشیدگی پوستی در منطقه تحت درمان اتفاق بیفتد. این اقدام باعث جمع شدن پوست در ناحیه تحت درمان و در نتیجه، بالا آمدن پلک چشم و کاهش چین و چروک پوست می‌شود.

مزیت‌های پلکسر پلاسماجت

بر خلاف تکنیک‌های دیگر، پلکسر پلاسما باعث التهاب بافت‌های اطراف نمی‌شود، چرا که اثر آن فقط به مرز لایه‌های پایه محدود می‌شود.

پلکسر خونریزی و نکروز در بافت‌های اطراف ایجاد نمی‌کند. این مشاهدات در مطالعات بافت شناسی بر روی بافت‌هایی که با دستگاه پلکسر درمان شده اند تایید شده است. در نتیجه استفاده از این درمان، باعث از کارافتادن بیمار از کار‌های روزمره اش نشده و همچنین در طول ۵ روز ریکاوری، مقداری آرایش برای پوشاندن نواحی درمان شده کافی است.

پلکسر لیزر نیست!

اصل عملکرد لیزر و پلکسر متفاوت است. لیزر از پروتون‌ها برای تبخیر پوست استفاده می‌کند در نتیجه موجب آسیب رساندن به بافت پوستی می‌شود. بافت انرژی را به طرق کاملا متفاوتی جذب می‌کند. لیزر برای استفاده از موج‌هایی با طول موج متفاوت استفاده می‌کند. لیزر لایه پایه را اصلاح می‌کند، ولی موجب التهاب و نکروز در لایه‌های عمیق‌تر می‌شود. در نتیجه موجب ساخت مجدد لایه‌های پوستی شده و فرایند کلاژن سازی طولانی‌تر می‌شود.

بر خلاف لیزر:

پلکسر باعث آسیب پوست نمی‌شود. پلکسر را می‌توان بر تمام مدل‌های پوستی اعمال کرد. خطر ابتلا به التهاب هایپرپیگمنتی بعد از درمان ندارد. زمان بهبودی آن کوتاه است. هیچ واکنش التهابی در بافت‌های اطراف به وجود نمی‌آید.

فرآیند درمانی پلکسر پلک چشم

این روش اصلاح پلک به عنوان یک روش پویا هم شناخته می‌شود. زیرا در طی مراحل مختلف آن اپراتور کنترل کامل بر کار دارد؛ و ممکن است در طی فرایند از بیمار بخواهد گاهی اوقات چشم‌ها را باز و بسته نماید؛ لذا می‌توان تاثیر آن را به صورت آنی مشاهده کرد.

این تکنیک غیرتهاجمی است. به این دلیل که بدون حذف کردن پوست‌های اضافه، قطع کردن پایداری لایه درمیس و حذف چربی‌های اضافه، عمل اصلاح را انجام می‌دهد.

این روش نقاط کوچکی را بر روی سطح پوست از طریق پلاسمایی که از دستگاه پلکسر تولید می‌شود، ایجاد می‌کند. هر یک از این نقاط تقریبا ۰.۵ میلیمتر از یکدیگر فاصله دارند، به طوری که امکان انعطاف پذیری حرکت پلک را تا زمانی که روش کامل شود، فراهم می‌کند.

به طور معمول فرایند درمان کمتر از ۲۰ دقیقه طول می‌کشد و اثر آن روی پوست دایره‌ای با قطر کمتر از ۱ میلیمتر خواهد بود که ۵ تا ۷ روز باقی می‌ماند. بهترین نتایج معمولا بعد از ۱ الی ۴ دوره درمان حاصل می‌شود و این به شرایط پوست بستگی دارد.

کاربرد‌های درمانی پلکسر پلاسماجت

پلکسر فقط برای پلک چشم کاربرد ندارد و کاربرد‌های درمانی پلکسر پلاسماجت چیز‌های دیگزی هم هست.

مهمترین کاربرد آن بالا آوردن پلک است. (بلفاروپلاستی) لیفت قسمت زیرین صورت درمان چین و چروک‌های پایدار در ناحیه چشم و دهان از بین بردن ضایعات پوستی مانند: لومفوبلاستوما، زگیل‌های مسطح، زگیل‌های سابروئیک، فیبروئیدها، کراتوز فعال و وروکاز درمان زخم‌ها و لک‌های ارتجاعی پوست پاک کردن تتو

درمان افتادگی پلک با پلکسر پلاسماجت

پلکسر پلاسماجت برای چه کسانی خطر دارد؟

این افراد بهتر است که از درمان پلکسر پلاسماجت استفاده نکنند.

خانم‌های باردار افراد مبتلا به سرطان افراد مبتلا به بیماری‌های خود ایمنی فعال افراد مبتلا به بیماری‌های عفونی باکتریایی و ویروسی پوست (مانند هرپس فعال) بیماری‌هایی که بر روند بهبودی تأثیر می‌گذارند (مانند دیابت کنترل نشده)

مدت زمان ریکاوری چقدر است؟

پس از درمان، لکه‌های کوچکی روی پوست به وجود می‌آید که ۵-۷ روز ادامه می‌یابند. شما می‌توانید آن‌ها را با محصولات آرایشی پوشش دهید.

ناحیه درمان شده به مدت ۲ یا ۳ روز ممکن است کمی متورم شود.

در حال حاضر، زمانی که اثرات از بین می‌روند، ممکن است پوست به مدت ۱ تا ۲ هفته کمی قرمز باشد.

سعی کنید از کرم استفاده کنید چرا که به فرآیند بهبود، ساخت مجدد پوست و کاهش حساسیت کمک می‌کند.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «پلاسماجت برای درمان افتادگی پلک»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..