تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




فیلم آقازاده از سینا مهراد/فیلمی جالب از داریوش فرضیایی/روایت جزیره آشوراده از روزبه بمانی

............به گزارش خبرنگار حوزه هنرمندان گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، رصد زندگی شخصی و هنری هنرمندان و چهره‌های معروف هنری برای طرفداران و دنبال‌کنندگان این حوزه جذابیت‌های خاص خودش را دارد. شبکه‌های اجتماعی مختلف و امکان دسترسی به آن با استفاده از تلفن همراه این امکان را برای کاربران فراهم کرده است تا از طریق این درگاه هواداران بتوانند هر لحظه از وضعیت بازیگر محبوب خود مطلع شوند.

این روز‌ها چهره‌های هنرمندان عرصه موسیقی، سینما و تلویزیون و … یک یا چند صفحه شخصی و عمومی در شبکه‌های اجتماعی مختلف دارند و از این طریق شبانه‌روز با کاربران و هواداران خود ارتباط مستمر و دو طرفه‌ای برقرار می‌کنند.

در این گزارش می‌توانید گزیده‌ای از فعالیت‌های مجازی هنرمندان و بازیگران ایرانی را که در شبکه‌های اجتماعی در ۲۴ ساعت گذشته به اشتراک گذاشتند، مشاهده کنید.

سینا مهراد بازیگر سینما و تلویزیون با انتشار پستی از فیلم جدیدش خبر داد و نوشت:

"با حامد دوباره میام
«سریال آقازاده» بزودی...
امیدوارم سربلند بیام بیرون از این داستان"

............

روزبه بمانی خواننده و آهنگساز موسیقی ایران با انتشار پستی در صفحه شخصی اش نوشت:

اینجا آشوراده تنها جزیره‌ی ایرانی دریای خزره.
جزیره‌ای که جزو اولین زیستگاه‌های کره‌ زمین شناخته شده و حدود نیمی از خاویار ایران از ساحل این جزیره تو خلیج گرگان بدست می‌ومده. در حدود ۳۰ ساله که به دلیل عدم مدیریت و لایروبی نکردن کانال‌های ورودی خلیج به یک جزیره‌ی متروک و بی سکنه تبدیل شده آب دریا چندین متر عقب رفته تقریباً ماهی‌ای دیگه درش وجود نداره و تا چند سال دیگه با همین مدیریت کلاً خلیج خشک میشه. یه چنین جزیره‌ای بی سکنه با شیلات نیمه تعطیل (در واقع تعطیل) و خونه‌های متروک تصویر غم‌انگیز و بدون شرحیه از مدیریت چن دهه‌ اخیرمون

............

میلاد کی مرام بازیگر سینما و تلویزیون با انتشار پستی در صفحه شخصی اش نوشت:

............

"از دست دادن کسی که بهت احترام نمی‌ذاشته و قدر بودنت رو نمی‌دونسته، در واقع یک دستاورده نه یک باخت"

مهران احمدی بازیگر سینما و تلویزیون با انتشار پستی از بازی در فیلم جدیدش خبر داد و نوشت:

"اشفتگی"

 

............

داریوش فرضیایی مجری و نویسنده کودک با انتشار فیلمی در صفحه شخصی اش نوشت:

"وای خدا این کیه ..
ماشالله چه زبونی داره"

فیلم آقازاده از سینا مهراد/

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «فیلم آقازاده از سینا مهراد/فیلمی جالب از داریوش فرضیایی/روایت جزیره آشوراده از روزبه بمانی»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..