تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




پیکرتراشی به روش ویزرلیپو چیست؟ +ویدیو

برترین‌ها: اگر دچار اضافه‌وزن هستید و همه‌ی روش‌های لاغری و چربی‌سوزی را امتحان کردید و به نتیجه نرسیده‌اید. پیشنهاد میکنیم این مطلب را از دست ندهید.

حتما تا به حال اسم پیکرتراشی و لیپوماتیک یا لیپوشاکسن به گوشتان خورده است و حتما به این فکر کرده‌اید که آیا این روش برای خلاصی از چربی‌های اضافه، مناسب است یا نه. در این مطلب درباره‌ی یکی از بهترین روش‌های پیکرتراشی برایتان توضیح خواهیم داد. پیکرتراشی به روش ویزرلیپو و نحوه‌ی انجام و آن و همچنین مایا و معایبش.

پیکرتراشی به روش ویزرلیپو

روش ویزرلیپو چیست؟

ویزرلیپو یا vaser lipo نوعی روش پیکرتراشی است که در آن از انرِزی حاصل از تشدید ارتعاشات برای کوچک کردن چربی‌ها و راحت کشیده شدن آن‌ها استفاده می‌شود. ویزرلیپو می‌تواند در حذف چربی مازاد تمامی نقاط بدن از جمله نواحی حساس غبغب و بازو هم موثر باشد. روش ویزرلیپو برای از بین بردن مناطق قابل توجهی از چربی به اندازه کافی قدرتمند، در عین حال برای درمان مناطق ظریف مانند گردن و بازو به اندازه کافی ملایم است.

با ویزرلیپو همچنین می‌توانید فرآیند انتقال چربی هم انجام هید یعنی چربی‌های اضافه را از قسمتی حذف و به قسمت دیگری اضافه کنید. زیرا سلول‌های چربی‌ای که با این روش برداشته می‌شوند به دلیل استفاده از امواج اولتراسوند، زنده می‌مانند و قابل تزریق به نواحی کم‌چربی دیگر هستند.

پیکرتراشی با روش ویزرلیپو چگونه انجام می‌شود؟

ابتدا ناحیه‌ی مورد نظر توسط جراح متخصص با یک محلول نمکی مخصوص تزریق آماده می‌شود تا درد آن کمتر باشد. سپس برش‌های کوچکی را برای قراردادن پروب‌ای کوچک درون پوست ایجاد می‌کند. سپس این دستگاه‌ها فرکانس اولتراسوند را تولید می‌کنند که ارتعاش آن باعث ریزشدن سلول‌های چربی می‌شود. این فرکانس طوری است که بافت اطراف محل درمان را تغییر نمی‌دهد و فقط سلول‌های چربی همان ناحیه تحت تاثیر قرار گفته و از بین می‌روند. در آخر هم سلول‌های چربی ریزشده با محلول نمک ترکیب می‌شوند و با استفاده از کانول‌های خاص از دستگاه خارج می‌شوند. دستگاه ویزرلیپو دارای پروب‌های مختلف ۱، ۲ و ۳ شیاره در اندازه‌های مختلف بوده که منجر به کنترل هدفمند امواج اولتراسوند بر اساس نوع بافت می‌گردد.

پیکرتراشی به روش ویزرلیپو

ویزرلیپو برای کدام نواحی استفاده می‌شود؟

ناحیه‌ی شکم سینه شانه زانو گردن ران غبغب

مزایای ویزرلیپو

سرعت پیشرفت ترمیم بدن نسبت به لیپوساکشن سنتی خارج سازی حجم انبوهی از چربی بدن در یک جلسه اصلاح پوست در مناطق حساس بدن مانند سینه و گردن با دقتی بسیار بالا امکان استفاده از چربی خارج شده برای شکل دهی نواحی دیگر بدن قابلیت ایجاد خطوط در عضلات بدن بدون ایجاد ناهمواری پس از عمل بدون اثرات گرمایی و ویبراسیون در بافت درد و تورم و کبودی بسیار کم ظرافت بسیار زیاد در پیکرتراشی

عوارض احتمالی ویزرلیپو

اختلالات بافتی زخم تورم و کبودی ایجاد حساسیت

پیکرتراشی به روش ویزرلیپو

هزینه‌ی پیکرتراشی به روش ویزرلیپو

هزینه‌ی ویزرلیپو نسبت به عوامل زیر متغیر خواهد بود:

میزان و مقدار چربی استخراجی. نواحی و اندامی که چربی خارج می‌شود. پزشک و تیم جراح. مکان و کلینیک جراحی پیکرتراشی. تجهیزات مورد استفاده در حراجی پیکرتراشی. مدت زمان بستری شدن (در صورت نیاز). مراقبت‌های بعد از جراحی (در صورت نیاز).

مراقبت‌های بعد از پیکرتراشی به روش ویزرلیپو

دوران نقاهت یک هفته تا ده روز می‌باشد. پرهیز از هر گونه فعالیت سنگین در دوران نقاهت. تعویض منظم و بهداشتی پانسمان. استفاده از پماد‌ها و دیگر دارو‌های تجویزی پزشک. در دوران نقاهت سعی کنید به پشت بخوابید و از نشستن طولانی مدت بپرهیزید؛ چون علاوه بر فشار بر نواحی جراحی شده، موجب چین خوردگی در پوست شکم می‌شود.استفاده از گن‌های مخصوص پزشکی تا دو هفته برای اثربخشی بالای جراحی لازم است.

در ویدیوی زیر نحوه‌ی عملکرد تکنولوژی ویزرلیپو را مشاهده می‌کنید:

پیکرتراشی به روش ویزرلیپو



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «پیکرتراشی به روش ویزرلیپو چیست؟ +ویدیو»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..