تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




بیوگرافی مهدی کوشکی و همسرش صحرا فتحی + تصاویر و گفتگو

مهدی کوشکی

مهدی کوشکی یکی از بازیگران ایرانی است که بیشتر فعالیت هایش در تئاتر بوده است. او فیلم های سینمایی نیز بازی کرده است. مانند شاه کش، فروشنده، لانتوری و … . مهدی کوشکی را به تازگی در سریال های نمایش خانگی کرگدن در نقش کوروش و همچنین سریال دل در نقش مهران می بینیم. در این بخش بیوگرافی مهدی کوشکی ، عکس های مهدی کوشکی ، همسر مهدی کوشکی به همراه اطلاعات دیگری در مورد او را منتشر می کنیم.

زندگینامه مهدی کوشکی

مهدی کوشکی متولد مرداد 1359 در تهران می باشد 39 سال سن دارد.

تحصیلات : از جمله بازیگر – کارگردانان جوان تئاتر است که از جامعه تئاتر دانشگاهی به تئاتر حرفه‌ای ما معرفی شده و سپس وارد سینما شد، علاوه بر بازیگری تدریس و کارگردانی نیز میکند

کوشکی فعالیت اصلی اش در تئاتر شکل گرفت سپس رفت هرفته گروه تئاتری لیو را راهندازی کردند که یکی از موفق ترین گورههای نمایشی در سده های اخیر در ایران بود که الوه بر بازیگری سمت کارگردانی در برخی از نمایش های این گروه رو نیز برعهده داشت

ورودش به عرصه سینما با حضور در فیلم موفق لانتوری وارد فاز جدید شد سپس در فیلم فروشنده اصغر فرهادی هم نقش افرینی کرده است

مهدی کوشکی و همسرش

مهدی کوشکی و همسرش

ازدواج مهدی کوشکی

مهدی کوشکی صاحب یک پسر بنام آرسام است او با صحرا فتحی ازدواج کرده است

بیوگرافی صحرا فتحی همسر مهدی کوشکی

صحرا فتحی متولد فروردین 1361 در آبادان، بازیگر است

فارغ التحصیل کارشناسی کارگردانی تئاتر از دانشگاه سوره است و اکنون در زمینه نمایش به فعالیت در بخش بازیگری می پردازد، او سابقه 5 سال تدریس در رشته گرافیک رو نیز دارد

مهدی کوشکی و همسرش صحرا فتحی

مهدی کوشکی و همسرش صحرا فتحی

تئاترهای مهدی کوشکی

وقتی کبوترها ناپدید شدند
هفتمین جان سگ
آواز خوان طاس
دکلره
ولپن
اکلیل
به خاطر یک مشت روبل
شیطونی
تئاتر بد
سیزده
هدیه جشن سالگرد

کاسیت در زنجیر
شب‌نشینی با شکوه آقاجون
هملت
باد شیشه را می‌لرزاند
شک
تئاتر شر
آوازه خوان
رومولیت

ریچارد ۱۱
پانزده سال آینده
رپرتوار مونولوگ‌ها بر علیه من
اپراتور نسل چهارم
رویای یک شب نیمه تابستان
نشانه‌ها
تابوت عهد
کوریولانوس
ماه در آب
ویتسک
پرتقال‌های کال
کالیگولا
ملکه زیبایی لی‌نین
شهرت
در رو روی پستچی باز نک

آتن-مسکو
عشق لرزه
تهران بلگراد
کروکی
سرود صد هزار افلیای عاشق
دهانی پر از پرنده
مترسک
گروه بمرانی
داستان زمستان
خدای گشتار
شنل قرمزی
رومئو و ژولیت
شپش
سیندرلا
ویولانت

فیلم های مهدی کوشکی

مورچه خوار
بی سر
دابلند
مسخره باز
شاه کُش

فروشنده
پدیده
لانتوری
مهمونی کامی

سریال های مهدی کوشکی

کرگدن
دل (سریال نمایش خانگی)

مهدی کوشکی و پسرش

مهدی کوشکی و پسرش آرسام

اینستاگرام مهدی کوشکی : Instagram / Mehdikooshki

مصاحبه با مهدی کوشکی

 گفتگو با مهدی کوشکی نویسنده و بازیگر نمایش اکلیل به بهانه اجرای موفق در تماشاخانه هامون رشت: هرچقدر تئاتر به سمت خصوصی شدن برود و درآمد هایش را از نیاز فرهنگی مردم تامین کند اتفاقات بهتری در آن رخ می دهد.

نمایش اکلیل نوشته مهدی کوشکی، به کارگردانی مهتاب شکریان و با بازی نگار عابدی و مهدی کوشکی در تماشاخانه هامون رشت به روی صحنه رفت و ارتباط خوبی با علاقمندان و مخاطبین برقرار کرد.

مهدی کوشکی نویسنده و یکی از بازیگران این نمایش که چهره های خوشنام و صاحب سبک در عرصه تئاتر کشور است در گفتگویی راجع به این نمایش گفت:

متن اکلیل راجع به یک زندگی زناشویی است که به بن بست خورده و زوج نمایش دست به کارهایی مانند سرقت بانک می زنند که به نوعی این سرقت یک بازی است که شخصیت مرد داستان به راه انداخته و…

وی افزود: موضوع اکلیل در تهران بیشتر رخ می دهد، اما در شهرستان ها نیز به دلیل انقلابی که در بخش فضای مجازی رخ داده قابل مشاهده است‌. این انقلاب فضای مجازی قربانیان بسیاری می گیرد که متاسفانه روز به روز بیشتر می شود.

کوشکی ادامه‌ داد: اجرای نمایشنامه های این گونه کوتاه با فضای مینیمال که مسائل روز جامعه را مطرح می کند می تواند موثر باشد و به نوعی تلنگری باشد که ما را به خودمان بیاورد. همین که خانواده ها خود را کشف کنند و بفهمند چه می کنند و آیا برای زندگی کردن به خود و دیگران آسیب می رسانند یا خیر، من به انتقال مفاهیم اخلاقی به صورت خیلی بزرگ و عجیب و غریب در نمایشنامه زیاد اعتقاد ندارم، چون معتقدم زیاد تاثیر نمی گذارد. همین که آیینه ای باشد که فرد خود را در آن ببیند و با خود مواجه شود کافیست.

کوشکی در پاسخ به سوالی در خصوص وجود تماشاخانه های خصوصی در شهرها و تاثیرات مثبت آن گفت: به نظر من بسیار موثر است. در بخش خصوصی برای سرپا نگه داشتن آن تلاش بسیار و واقعی می شود. وجود تماشاخانه های خصوصی باعث می شود مکان های دولتی نیز بیشتر به خودشان بیایند. در مجموع اگر تئاتر چه در بخش تالارهای نمایشی و چه تهیه کنندگان به سمت خصوصی شدن برود و اگر درآمد هایش از نیاز فرهنگی مردم تامین شود خیلی اتفاقات بهتری می افتد. همان طور که قبلاً این اتفاق در سینما افتاده و فیلم هایی که در بخش خصوصی ساخته شده با اقبال بیشتری از سوی مردم مواجه شده، به نسبت فیلم هایی که میلیاردی از طرف نهادهای دولتی بودجه دریافت کردند و برای این نوع فیلم ها اتفاق ویژه ای نیفتاده، چون از دل مردم برنیامده، به دل مردم هم نمی شیند.

این چهره شاخص تئاتر کشور در ادامه درباره کم کار بودنش در عرصه سینما و تلویزیون برعکس تئاتر گفت: من اعتقاد دارم که در سینما نباید زیاد شتاب زده وارد شد. من بعد از فیلم لانتوری رضا درمیشیان خیلی پیشنهاد کار در سینما داشتم. اما سعی کردم زیاد هیجان زده عمل نکنم و با وسواس حضور در سینما را انتخاب کنم. خوشبختانه امسال یک فیلم سینمایی به نام بوفالو به کارگردانی کاوه سجادی حسینی کار کردم. سینما علاقه اصلی من است و در واقع به خاطر سینما وارد تئاتر شدم و امیدوارم اتفاقات بیشتری بیفتد.

وی در پایان با سپاس از استقبال مردم رشت از اکلیل گفت: همیشه دوست داشتم در این شهر به روی صحنه بروم و اولویت اول اجرا برای من بعد از پایتخت اجرا در این شهر بود. امیدوارم بتوانم نمایش هایی که خودم کارگردانی آن را بر عهده دارم را نیز در این شهر به روی صحنه ببرم.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «بیوگرافی مهدی کوشکی و همسرش صحرا فتحی + تصاویر و گفتگو»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..