تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




پلیس از نرخهای مصوب آموزشگاه‌های رانندگی هیچ نفعی نمی‌برد

سردار سید کمال هادیانفر در گفت‌وگو با خبرنگار انتظامی باشگاه خبرنگاران پویا درباره امکان عدم دریافت هزینه مجدد از متقاضیان گواهینامه پایه یک که پیش از آن یک بار در آزمون کتبی گواهینامه نوعی دیگری از وسایل‌نقلیه (مانند موتورسیکلت یا خودرو) قبول شده‌اند، گفت: بحث هزینه‌ها زیاد ارتباطی با پلیس ندارد.

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی نیروی انتظامی تصریح کرد: آموزشگاه‌های رانندگی در چند سال گذشته به بخش خصوصی واگذار شده اما نظارت پلیس و پیمانکاران پلیس بر آنها وجود دارد.

وی خاطرنشان کرد: نرخ‌گذاری در این آموزشگاه‌ها توسط وزارت صمت و سازمان حمایت صورت می‌گیرد و پلیس هیچ انتفاعی از این نرخها ندارد.

این مقام پلیس راهور یادآور شد: در گذشته پولی بابت آموزش تئوری دریافت می‌شد اما اکنون اجباری به شرکت در این دوره نیست اما متقاضی همچنان باید در آزمون تئوری و عملی شرکت کند.

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «پلیس از نرخهای مصوب آموزشگاه‌های رانندگی هیچ نفعی نمی‌برد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..