تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




طرز تهیه کتلت بدون گوشت بسیار خوشمزه و مقوی (حتی برای وگان ها)

طرز تهیه کتلت بدون گوشت

آموزش طرز تهیه کتلت بدون گوشت خوشمزه

خانم های ایرانی می توانند بدون گوشت، کتلت و شامی های خوشمزه و لذیذ درست کنند و شامی خوشمزه داشته باشند. در این مطلب طرز تهیه کتلت بدون گشت را به شما آموزش می دهیم که غذایی رژیمی است و برای وگان ها هم گزینه ای مناسب است.

شامی و کتلت اگر بدون گوشت باشند، غذایی رژیمی محسوب می شوند و برای وعده شام عالی هستند. کتلت طعم دلپذیری دارد و از کوچک تا برگ عاشق طعم آن هستند.

مواد لازم: پود نان سنگک به میزان لازم نخود خیس خورده 2 لیوان سیب زمینی 6 تا 7 عدد جعفری خرد شده نصف لیوان پیاز 1 عدد ادویه خورشی 1 قاشق چای خوری زیره سیاه نصف قاشق چای خوری زعفران نصف قاشق چای خوری زرد چوبه نصف قاشق چای خوری فلفل سیاه به میزان لازم نمک به میزان لازم فلفل شیرین چند عدد روغن زیتون به مزانی که کف سینی چرب شود طرز تهیه

نخود را از شب قبل خیس کنید و حالا بپزید تا اب آن خوب خشک شود.

سب زمینی ها را بپزید و پوست آنها را جدا کنید و در ظرف های جداگانه نخودها را چرخ کنید و سیب زمینی ها را رنده کنید، پیاز ها را هم رنده کنید و آبش را جدا کنید تا کتلت از هم وا نرود و به مواد اضافی کنید.

فلفل را به صورت ریز خرد کنید و با ادویه ها و 3 قاشق غذاخوری پودر نان سنگک و جعفری خرد شده به مواد اضافه کنید و خوب هم بزنید تا مواد کتلت آماده شود.

کف سینی فر را با روغن زیتون چرب کنید و سپس کمی از مواد را بردارید و با استفاده ا دست و یا قالب، به آن فرم دهید و در پودر نان سنگک بغلطانید و سپس در سینی فر بگذارید.

حالا سینی فر را در حرارت ملایم قرار دهید تا کتلت ها آماده شوند و پس از 30 دقیقه کتلت ها را برگردانید و کمی روغن زیتون به سینی اضافه کنید و بگذارید تا طرف دیگر کتلت ها هم پخته شوند.

در آخرین مرحله از طرز تهیه کتلت بدون گوشت، در رفی گوجه فرنگی، پیاز و جعفری را خرد کنید و با نمک و آبلیمو مخلوط نمایید و کتلت ها را در این ظرف بچینی دو میل کنید. کتلت خوشمزه آماده است و می توانید میل کنید و از طعم آن لذت ببرید.

کتلت کدوسبز رژیمیکتلت قارچکتلت با جعفری

امیدواریم این غذای خوشمزه رژیمی مورد توجه شما قرار گرفته باشد و طعم خوبی را در کنار خانواده خود تجربه کرده باشید.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «طرز تهیه کتلت بدون گوشت بسیار خوشمزه و مقوی (حتی برای وگان ها)»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..