تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




ترابی: موفقیت تیم مهم‌تر از آقای گلی است/ شیری: درباره داوری صحبت نمی‌کنیم

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، مهدی ترابی بازیکن تیم فوتبال پرسپولیس تهران درباره پیروزی برابر تیم پارس جنوبی جم اظهار کرد: ما توانستیم ۳ امتیاز این بازی را بگیریم و پیروزی در این بازی برایمان مهم است و امیدوارم همین راه خود را ادامه بدهیم تا  پایان لیگ نوزدهم بتوانیم قهرمانی را تقدیم هواداران کنیم.  

ترابی درباره اینکه به آقای گلی در لیگ برتر فکر نمی‌کند، گفت: نه هنوز زود است در این باره فکر کنم و موفقیت تیم خیلی مهم است. همچنین از علی علیپور تشکر می‌کنم که یک پاس گل خوب به من داد و توانستم گل بزنم.  

بازیکن تیم فوتبال پرسپولیس درباره داوری این بازی و اینکه پنالتی برای تیمش رخ داد، گفت: من درباره داوری صحبت نمی‌کنم و صحنه خطای  پنالتی هم ندیدم تا نظر بدهم.  

همچنین مهدی شیری بازیکن تیم فوتبال پرسپولیس درباره عملکرد داور بازی گفت: اگر تیم ما از داوری ضرر کرده باشد مربوط به صحنه پنالتی است و کارشناسان باید در این باره نظر بدهند. بازیکنان ما هیچ وقت درباره داوری صحبت نمی کنند.

بیشتر بخوانید: پارس‌جنوبی صفر - پرسپولیس یک/ ترابی در ثانیه‌های پایانی ۳ امتیاز به کالدرون هدیه داد

انتهای پیام/ 




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «ترابی: موفقیت تیم مهم‌تر از آقای گلی است/ شیری: درباره داوری صحبت نمی‌کنیم»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..