تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




دیدار تیم‌های واترپلو ایران و کویت ناتمام ماند

به گزارش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، به نقل از فدراسیون شنا، شیرجه و واترپلو؛ تیم ملی واترپلو جوانان ایران در آخرین دیدارش از مسابقات قهرمانی جهان به مصاف کویت رفت. در حالی که ملی پوشان ایران ۱۲ بر ۴ از حریف خود پیش افتاده بودند، بازی خطرناک یکی از بازیکنان کویت که موجب مصدومیت ملی پوش ایران شد کار را به حاشیه برد. اعتراض‌های مکرر به دنبال این موضوع موجب ایجاد حواشی در ادامه کار شد.

به دنبال این موضوع ناظر فینا جهت حفظ نظم و جلوگیری از درگیری و مدیریت زمان برای برگزاری مسابقه بعدی از ادامه بازی جلوگیری کرد. اما به دلیل شروع درگیری و اعتراض بازیکنان کویت به نظر داور حق اعتراض را برای تیم ایران محفوظ دانست.

همچنین دبیر فدراسیون کویت به عنوان میزبان مسابقات طی جلسه با سرپرست تیم و دلجویی از بازیکنان تیم ایران مراتب تاسف و عذرخواهی خود را اعلام کرد و از برخورد انضباطی با بازیکنان خاطی کویت خبر داد.

بیشتر بخوانید: تیم ملی واترپلو ایران برای حضور در رقابت‌های قهرمانی آسیا به آب می‌زند

مسئولان تیم ایران نیز بلافاصله با اعتراض نسبت به حواشی پیش آمده، خواستار ثبت نتیجه و امتیاز به سود خود شدند که ناظر فینا تصمیم گیری در این باره را خارج از اختیاراتش دانسته و ضمن به رسمیت شناختن حق تیم ایران از پیگیری موضوع در کمیته انضباطی خبر داد.

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «دیدار تیم‌های واترپلو ایران و کویت ناتمام ماند»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..