تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




ثبت اطلاعات سلامت ۸۲ میلیون ایرانی/ جلوگیری از اتلاف وقت بیماران با اپلیکیشن نوبت‌دهی

سیستم نوبت‌دهی پزشکانبه گزارش خبرنگار حوزه بهداشت و درمان گروه علمی پزشكی باشگاه خبرنگاران جوان، علی اکبر سیاری معاون بهداشت سابق وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی صبح امروز در مراسم رونمایی از اپلیکیشن نوبت‌دهی و مدیریت مطب پزشکان (دکتر دکتر) که در هتل اسپیناس پالاس برگزار شد اظهار کرد: سیستم نوبت‌دهی پزشکان باعث پیشگیری از اتلاف وقت بیماران و مراجعه‌کنندگان به مطب پزشکان می‌شود و امروزه ما باید همراه با سایر کشور‌های پیشرفته در مرز تکنولوژی قدم‌های مؤثری را برداریم.

او ادامه داد: باید از فضای مجازی در زمینه استفاده بهینه از وقت تلاش بیشتری داشته باشیم به همین منظور سیستم نوبت‌دهی و مدیریت مطب پزشکان طراحی و راه‌اندازی شده است.

سیاری تأکید کرد: در حال حاضر پرونده الکترونیکی سلامت برای ۸۲ میلیون ایرانی درست شده است و امروزه سامانه‌های سینا، ناب و سیب اطلاعات مردم و مراجعه‌کنندگان مراکز جامع خدمات سلامت و پایگاه‌های بهداشت را ثبت می‌کنند و سابقه بیماران و پرونده الکترونیک سلامت به ثبت می‌رسد.

بیشتر بخوانید: مزایای سیستم نوبت‌دهی جدید پزشکان/ چگونه پزشک خود را آگاهانه انتخاب کنیم؟

معاون بهداشت سابق وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی گفت: در یک زمانی ۵۰ درصد از وقت نیرو‌های بهداشتی و حتی بهورز‌ها صرف نوشتن خدمات ارائه شده به بیماران و مراجعه‌کنندگان می‌شد و امروزه به ثبت الکترونیک اطلاعات بسیاری از مشکلات بیماران برطرف شده است.

او یادآوری کرد: دولت الکترونیک اقدامی مهم در زمینه شفاف‌سازی است و هر ساله نظام پزشکی با سازمان امور مالیاتی تفاهم‌نامه به امضا می‌رساند و معتقدم که دولت الکترونیک درآمد همه را شفاف می‌کند و افراد صاحب درآمد باید مالیاتشان را بپردازند.

معاون بهداشت سابق وزارت بهداشت افزود: شفاف‌سازی دولت الکترونیک نشان داد که هر فردی چه تعداد بیمار را دیده و چه خدمتی ارائه داده است و به قول گفتنی هر کس درآمدش بیشتر است باید مالیات بیشتری را بپردازد.

انتهای پیام /




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «ثبت اطلاعات سلامت ۸۲ میلیون ایرانی/ جلوگیری از اتلاف وقت بیماران با اپلیکیشن نوبت‌دهی»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..