تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




حسین مرعشی: آقایان ارزشی! هم ناطق و لاریجانی آدم هستند هم عبدالله نوری و خاتمی/مقداری ملایم‌تر حرکت کنید

حسین مرعشی، سخنگوی حزب کارگزاران در بخشی از گفتگوی خود در کافه خبر خبرگزاری خبرآنلاین با اشاره به اینکه یک گروه خودشان را ارزشی تام می دانند، گفت: شما  تمام خطبه های نماز جمعه را در این ماه‌های اخیر نگاه کنید، همه‌شان یک حرف دارند که مجلس آینده باید انقلابی باشد، آقا! مجلس آینده باید ملی باشد، ما هم آدم هستیم، آقای لاریجانی هم آدم است، آقای ناطق هم آدم است، آقای عبدالله نوری هم آدم است، آقای خاتمی هم مفید است، آقای عارف هم مفید است و ... اینکه شما فکر کنید فقط یک گروهی خیلی معتقد هستند، اگر شما خیلی معتقد هستید به این ارزش‌ها و ولایت و .. باید کاری کنید که بقیه هم همراه شما بیایند، باید تاثیرگذاریتان این باشد که بقیه هم با جریان انقلاب پیوندشان تقویت شود نه اینکه بگویید شما کنار بروید و ما خودمان به تنهایی انجام می‌دهیم، خب به تنهایی نمی‌توانید.

>>>در همین رابطه بیشتر بخوانید؛

مرعشی:مجلس باید ملی باشد نه انقلابی/کار اصولگراها تمام است

وی افزود: با این فرمانی که داریم حرکت می‌کنیم، هیچکدام از مشکلات اجتماعی و سیاسی داخلی ایران حل نمی‌شود، اگر ما نتوانیم ۶۰ درصد مردم را در صحنه نگه داریم و نتوانیم این ۶۰ درصد را قانع بکنیم دیگر نمیتوانیم مدعی باشیم که مردم را در صحنه نگه می‌داریم و دیگر نمی‌توانیم در مقابل آمریکا و عربستان و هر فتنه و آشوبی مقاومت کنیم، ما مردم را نیاز داریم.

مرعشی تصریح کرد: دوستان باید مقداری ملایم‌تر حرکت کنند، ما واقعا دوستان ارزشی را به وفاداری به کل کشور ایران و نظام جمهوری اسلامی دعوت می‌کنیم؛ همه مردم باید باشند و فقط یک برداشت و تفکر و یک اندیشه سیاسی که نمی‌تواند ایران را اداره بکند. امروز مساله اصلی ما از نظر من این است که گروه های ارزشی که خودشان را صاحب انقلاب می‌دانند و زحمت هم می‌کشند و در صحنه هم هستند و ما خیلی هم دوستشان داریم کاش ۶۰ درصد مردم ایران هم از آنها حمایت میکردند و در این صورت ما اصلا دغدغه ای نداشتیم و می‌رفتیم و به زندگیمان می رسیدیم.

سخنگوی حزب کارگزاران گفت: چیزی که خطرناک است این است که اینها توجه ندارند به اینکه قدرتشان برای تحت تاثیر قرار دادن بیشتر از ۱۵ درصد جامعه نیست و نه شریک اصولگرا می‌خواهند و نه شریک اصلاح‌طلب، یعنی لشکرشان نه جناح راست میخواهد و نه جناح چپ؛ با یک قلب ۱۵ درصدی می‌خواهند به حل مشکلات کشور بروند و کشور را گرفتار مسائلی خواهند کرد که خدا بخیر کند.

2727




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «حسین مرعشی: آقایان ارزشی! هم ناطق و لاریجانی آدم هستند هم عبدالله نوری و خاتمی/مقداری ملایم‌تر حرکت کنید»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..