تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




دستیار هوشمند سیری اپل جان پسر جوانی را از مرگ حتمی نجات داد

دستیار هوشمند سیری اپل جان پسر ۱۸ ساله‌ای را از مرک حتمی نجات داد. این فرد با خودرو در رودخانه‌ای یخ‌زده سقوط کرده بود.

گال سالسدو ۱۸ ساله‌ در حال رانندگی در مسیر کنار رودخانه‌ی وین وباگو در منطقه‌ی آیووا شمالی بود که ناگهان نتوانست خودرو را کنترل کند و به‌همراه خودرو جیپش در رودخانه‌ی یخ‌زده‌ی وین وباگو سقوط کرد. اگر دستیار هوشمند سیری اپل نبود، بی‌شک سالسدو جان سالم از این حادثه به‌در نمی‌برد. وی در مصاحبه‌‌ با شبکه‌ی CNN اعلام کرد:

به هر طرف نگاه می‌کردم، چیزی نمی‌دیدم. اصلا متوجه نمی‌شدم چه اتفاقی افتاده است. احساس می‌کردم در حال مرگ هستم و نمی‌دانستم باید چه کاری انجام بدهم. 

سیری

مقاله‌های مرتبط:

سالسدو در رودخانه‌ی یخ‌زده به‌همراه خودرو خود سقوط کرده بود و حتی نمی‌توانست در خودرو را باز کند. جیپی که سالسدو پشت فرمان آن بود، داشت در یخ‌ها فرومی‌رفت و غرق می‌شد. دمای آب یخ‌زده‌ی رودخانه تحمل‌ناپذیر بود و سالسدو نمی‌توانست تلفن‌همراهش را پیدا کند و با نیروهای امدادی تماس بگیرد. ناگهان ایده‌ای به سرش زد.

با آنکه نمی‌توانست گوشی آیفون را پیدا کند، مطمئن بود گوشی نزدیکش و در خودرو قرار دارد؛ به‌همین‌دلیل، تصمیم گرفت از سیری اپل کمک بگیرد. با صدای بلند گفت: 

گوشی‌ام را گم کردم و نمی‌توانم آن را پیدا کنم. هی سیری با ۹۱۱ تماس بگیر.

نیروهای امدادی شهر میسون پس از دریافت تماس از سیری اپل، به‌سرعت خود را به آن منطقه رساندند و سالسدو را از آب‌های یخ‌زده نجات دادند. آب و یخ خودرو سالسدو را احاطه کرده بود و در‌های خودرو به‌راحتی باز نمی‌شد و دست‌های سالسدو به‌شدت یخ‌زده بود. سالسدو شوکه شده بود و مأموران آتش‌نشانی و امداد وی را به‌سمت آمبولانس هدایت کردند. دستیار هوشمند اپل جان سالسدو را از مرگ حتمی نجات داده بود. 




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «دستیار هوشمند سیری اپل جان پسر جوانی را از مرگ حتمی نجات داد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..