تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




فورد موستانگ با تیونینگ Roush Stage 3 معرفی شد

شرکت تیونینگ Roush بسته‌ی تقویتی جدیدی برای فورد موستانگ با نام Stage 3 در نظر گرفته است که قدرت این خودرو را به ۷۵۰ اسب‌بخار می‌رساند. 

بسته‌ی تقویتی Stage 3 شرکت Roush روی مدل‌های استاندارد فورد موستانگ GT نصب می‌شود و توانایی فنی این خودرو را به میزان درخورتوجهی ارتقا می‌دهد. برای شروع، Roush کیت سوپرشارژر Phase 2 را روی پیشرانه نصب می‌کند. با نصب این سوپرشارژر درکنار اگزوز اسپرت سفارشی، قدرت پیشرانه به ۷۵۰ اسب‌بخار و گشتاور آن به ۹۰۸ نیوتن‌متر می‌رسد. از این نظر، Stage 3  فقط ۱۰ اسب‌بخار قدرت کمتر و ۶۱ نیوتن‌متر گشتاور بیشتری از مدل شلبی GT500 دارد. این بسته‌ی تقویتی موستانگ Stage 3 را قادر می‌سازد تا در ۳/۶ ثانیه سرعت خود را از صفر به ۱۰۰ کیلومتربرساعت برساند و مسافت ۴۰۰ متر را نیز در ۱۱/۲ ثانیه طی کند. 

فورد موستانگ Rush

تیونر برای اینکه مطمئن شود این میزان قدرت بدون مشکل و نگرانی دراختیار راننده قرار می‌گیرد، تجهیزات خنک‌کننده‌ی مخصوصی برای این خودرو طراحی کرده است که شامل خنک‌کاری جعبه‌دنده و دیفرانسیل نیز می‌شود. رادیاتور اصلی خودرو نیز با رادیاتور سفارشی جایگزین شده و هواکش‌های اضافی مخصوص دفع حرارت نیز به‌صورت استاندارد روی خودرو نصب شده‌اند. تیونر همچنین تنظیمات جدیدی روی سیستم تعلیق MagneRide فورد اعمال کرده تا چسبندگی خودرو در پیچ‌ها بهتر از قبل باشد. برای بهبود هرچه‌بیشتر فرمان‌پذیری خودرو لاستیک‌های ExtremeContact Sport کنتیننتال زیر موستانگ Roush قرار گرفته‌اند و در بخش عقبی نیز باله‌ی فیبرکربنی نصب شده تا در سرعت‌های سرسام‌اور با تولید نیروی رو‌به‌پایین چسبندگی محور عقب را افزایش دهد. 

فورد موستانگ Rush

سایر تجهیزات استاندارد فورد موستانگ Starge 3 Roush شامل کیت بدنه‌ی اسپرت، تزیینات داخلی، رینگ‌های مشکی رنگ ۲۰ اینچی و ریموت سوئیچ هستند. فهرست تجهیزات سفارشی این خودرو عبارت‌اند از: سیستم اگزوز فعال، پیچ چرخ‌های ضدسرقت، دیسک و لنت ترمز برمبو، رینگ‌های ۲۰ اینچی فورج و... .  

بسته‌ی تیونینگ Stage 3 Roush با قیمت ۲۴ هزار و ۹۹۵ دلار به بازار عرضه خواهد شد که این قیمت را باید به قیمت پایه‌ی ۳۷ هزار دلاری فورد موستانگ GT اضافه کرد. بدین‌ترتیب، هر دستگاه فورد موستانگ Roush Stage 3 تقریبا ۶۲ هزار دلار برای مالک خودرو تمام خواهد شد که همچنان از قیمت پایه‌ی ۷۴ هزار دلاری فورد موستانگ شلبی GT500 ارزان‌تر است.

فورد موستانگ Rush فورد موستانگ Rush فورد موستانگ Rush فورد موستانگ Rush فورد موستانگ Rush فورد موستانگ Rush فورد موستانگ Rush فورد موستانگ Rush فورد موستانگ Rush فورد موستانگ Rush فورد موستانگ Rush فورد موستانگ Rush فورد موستانگ Rush فورد موستانگ Rush فورد موستانگ Rush فورد موستانگ Rush



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «فورد موستانگ با تیونینگ Roush Stage 3 معرفی شد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..