تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




سودان دفاتر حماس و حزب‌الله را تعطیل می‌کند

 «میدل ایست آی» به نقل از یک منبع وابسته به دفتر «عبدالله حمدوک» نخست‌وزیر دولت موقت سودان، از قصد این کشور برای تعطیلی دفاتر حزب‌الله، حماس و دیگر گروه‌هایی خبر داد که به زعم آمریکا تروریستی تلقی می‌شوند.

این منبع آگاه مدعی شد که سودان هیچ کاری با این گروه‌ها ندارد و منافع کشور بر هر چیزی ارجحیت دارد.

وی همچنین مدعی شد: این گروه‌ها طی چند سال گذشته حضور خود را مخفی نگه داشته‌اند حال آنکه قرار نیست در آینده حضور هیچ یک از این افراد تحمل شود.

این منبع در تکمیل ادعاهای خود افزود: اخراج حماس و حزب‌الله از سودان با هدف متقاعد کردن آمریکا به حذف سودان از لیست کشورهای حامی تروریسم انجام می‌شود.

از اوایل دسامبر و با روی کار آمدن دولت انتقالی، آمریکا و سودان بعد از گذشت بیش از دو دهه خصومت، برای تبادل سفیر به توافق رسیدند.

2323




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «سودان دفاتر حماس و حزب‌الله را تعطیل می‌کند»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..