تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




گوشی جدید ردمی با دو حفره نمایشگر تولید می‌شود

گوشی جدید ردمی با دو حفره نمایشگر تولید می‌شودبه گزارش خبرنگار حوزه دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، اوایل همین هفته بود که گوشی‌های سری Rdmi K30 توسط شرکت شیائومی به صورت رسمی معرفی شد و وظیفه آن جایگزین شدن برای گوشی تولید امسال همین شرکت یعنی K20 بود؛ K20 که با مدل Mi 9T هم شناخته می‌شود. هر دو گوشی سری K جدید شرکت ردمی دارای صفحه نمایش‌هایی به اندازه ۶.۶۷ اینچ با نرخ فریم ۱۲۰ هرتز هستند که روی آن‌ها پانچی به شکل کپسول برای دوربین دوگانه سلفی تعبیه شده است. در تصاویر جدیدی که در فضای مجازی از گوشی جدید K30 لو رفته است، به نظر می‌رسد فضای بین دو دوربین سلفی آن توسط یک نرم‌افزار کنترل می‌شود و این فضا به صورت نوار کاملا سیاه دیده می‌شود.

بیشتر بخوانید: فروش عالی سری شیائومی K20 در بازار

اینگونه که برخی از پست‌ها در شبکه اجتماعی چینی ویبو نشان می‌دهند، نرم‌افزار نصب شده روی این گوشی وظیفه دارد تا فضای بین دو دوربین سلفی در پانچ‌های روی نمایشگر K30 را به پوشش دهد تا این فضا به صورت یک کپسول دیده شوند و با رفتن به فهرست تنظیمات نمایشگر می‌توان حالت نمایش آن را تغییر داد. این نرم‌افزار برای این تهیه شده است که این فضا را برای مدت کوتاهی به صورت واقعی نمایش دهند، اما برخی از کاربران هم وجود دارند که توانسته‌اند به صورت دائمی دو دوربین را از هم جدا کرده و به صورت دو پانچ روی نمایشگر آن را باقی بگذارند.

گوشی جدید ردمی با دو حفره نمایشگر تولید می‌شود

از آنجایی که گوشی‌های سری K30 دارای نمایشگر‌های ال‌سی‌دی هستند، این امکان وجود دارد که بریدگی سیاه بین دو دوربین سلفی قرار گرفته در دو پانچ این گوشی نمایان شوند که این نمایان شدن بستگی به شرایط نوری نمایشگر دارد چرا که ال‌سی‌دی‌ها مانند نمایشگر‌های AMOLED نمی‌توانند صفحه نمایش را در تولید رنگ مشکی نورپردازی کنند. حال باید منتظر ماند تا در آینده‌ای نزدیک مشخص شود که آیا شرکت شیائومی شرایطی را فراهم می‌کند که فضای بین دو دوربین سلفی K30 به نمایشگر اضافه شود یا خیر.

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «گوشی جدید ردمی با دو حفره نمایشگر تولید می‌شود»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..