تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




کل مدارس استان قزوین به خاطر آلودگی تعطیل شد

خیرالله رحمانی دقایقی قبل از تعطیلی مدارس در نوبت صبح در پنج شهرستان خبرداد.

رحمانی افزود: با توجه به پیش بینی هواشناسی مبنی بر آلودگی هوا در روز دوشنبه ۲۵ آذر ماه مدارس شهرهایی که در شرایط ناسالام قرار دارند تعطیل اعلام می شود.  

وی بیان کرد: به دلیل افزایش شدید آلاینده های جوی و با توجه به تصمیم ستاد بحران و هماهنگی آموزش و پرورش استان قزوین فردا دوشنبه ۲۵ آذرماه مدارس شهرستان آبیک در تمامی مراکز پیش دبستانی و مقاطع تحصیلی در نوبت صبح و بعدازظهر تعطیل است.

رحمانی تصریح کرد: همچنین در شهرستان قزوین در ناحیه یک و ناحیه دو، شهرستان های البرز، تاکستان، شهرهای شال، اسفرورین،  خرمدشت، ضیا آباد و بوئین زهرا مدارس در نوبت صبح در تمامی مراکز پیش دبستانی و مقاطع تحصیلی تعطیل است.

مدیرکل آموزش و پرورش استان قزوین یادآورشد: مدارس مناطق الموت شرقی، الموت غربی، آوج، طارم سفلی و کوهین فردا دوشنبه ۲۵ آذر ماه  مدارس همه مقاطع دایر است و دانش آموزان در کلاس های درس حاضر خواهند شد.
 

17231




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «کل مدارس استان قزوین به خاطر آلودگی تعطیل شد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..