تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




سومین همایش روز بازاریابی دیجیتال دی ماه امسال برگزار می‌شود

ثبت‌نام دور سوم روز بازاریابی دیجیتال (DMDay) آغاز شد. در این رویداد متخصصان و کارشناسان صنعت بازاریابی دیجیتال و تولید محتوا، استارتاپ‌ها، مدیران کسب‌و‌کارها و صنایع مختلف و همچنین علاقمندان و دانشجویان شرکت می‌کنند.

روز بازاریابی دیجیتال صرفا یک رویداد نیست، سازمانی است برای کمک به گسترش بازار دیجیتال و مهم‌تر از آن بازار دیجیتال مارکتینگ و مأموریت اصلی آن ایجاد بستری مناسب برای معرفی ظرفیت های دیجیتال مارکتینگ به صنایع و کسب و کارهای مختلف است.

بازار دیجیتال مارکتینگ همواره تغییرات بسیاری را شاهد است و روز بازاریابی دیجیتال تلاش می‌کند آخرین دغدغه‌ها، راهکارها و روش‌های مختلف را با فعالان و علاقه مندان این حوزه به اشتراک بگذارد.

اگر حرف مستندی باید به گوش فعالان دیجیتال مارکتینگ برسد روز بازاریابی دیجیتال یکی از بهترین بسترها برای این کار است. از طرف دیگر خلق فرصت‌های همکاری، اشتراک‌گذاری تجربیات و هم افزایی دانش باعث رشد این بازار می‌شود برای همین روز بازاریابی دیجیتال این کار را با جدیت دنبال می‌کند.

رویداد روز بازاریابی دیجیتال

حضور استارتاپ‌ها و آژانس‌های تبلیغاتی بزرگی مانند علی بابا، دیجیکالا، اسنپ، کافه بازار، تپسل، یکتانت و زرین پال و… و صحبت در مورد جدیدترین تجربیات و دغدغه‌های کسب‌و‌کار‌های دیجیتال باعث شده تا رویداد روز بازاریابی دیجیتال فضایی حرفه‌ای برای شبکه‌سازی و انتقال تجربیات به خود بگیرد.

این رویداد تابه‌حال در دو دوره برگزار شده و مجموع ۱٫۸۰۰ شرکت‌کننده را دور یکدیگر جمع کرده است. برگزاری کارگاه‌های آموزشی تخصصی با موضوعات ریتارگتینک، دیجیتال برندیگ، سئو و SEM، پرفورمنس مارکتینگ و… از بخش‌های رویدادهای قبلی بوده است.

برگزاری دور سوم از این رویداد

سومین رویداد روز بازاریابی دیجیتال دی ماه سال ۹۸ به مدت ۳ روز برگزار می‌شود. تفاوت‌های اساسی‌ این رویداد با رویدادهای قبلی که باعث افزایش فضای تخصصی‌ رویداد می‌شود عبارتند از:

جداسازی هر صنعت و مباحث داغ روز مربوط به آن‌ها از یکدیگر در قالب بخش‌های مختلف (Edition) ایجاد بستر مناسب برای معرفی روش‌های مدرن تبلیغاتی و دیجیتال مارکتینگ و بررسی تأثیر آن‌ها بر صنایع مختلف بررسی دغدغه‌های روز در حوزه‌ی دیجیتال مارکتینگ همکاری گسترده‌تر با همکاران، شریکان تجاری، رسانه‌ها و برگزارکنندگان بخش‌های مختلف سومین رویداد روز بازاریابی دیجیتال

روز بازاریابی دیجیتال تصمیم دارد تا کاربردپذیری، تاثیرگذاری دیجیتال مارکتینگ در حوزه‌ها و صنایع مختلف را بررسی کند. این بخش‌ها شامل حوزه‌های صنایع تند مصرف (FMCG)، آرایشی بهداشتی، غذایی، حمل‌و‌نقل، سفر و لجستیک، موبایل، مد و لباس و مراکز خرید تجاری و فروشگاه‌های زنجیره‌ای و مواردی این‌گونه هستند.

شرکت در رویداد

این رویداد که دی ماه برگزار می‌شود ثبت‌نام زودهنگام دارد. در ثبت‌نام زودهنگام، شرکت‌کنندگان می‌توانند بلیت رویداد را با ۴۵ درصد تخفیف دریافت کنند. از طرف دیگر برای ارتقای تفکر سبز و پایدار، هیج محتوای کاغذی مانند کاتالوگ و بروشور مربوط به این رویداد ارائه نمی‌شود.

برای تهیه‌ی بلیت زودهنگام و برخورداری از تخفیف ۴۵ درصد به وب‌سایت روز بازاریابی دیجیتال (dmday.ir) مراجعه کنید.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «سومین همایش روز بازاریابی دیجیتال دی ماه امسال برگزار می‌شود»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..