تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




وحشت خنده‌دار دانش‌آموز دبیرستانی از آمپول زدن

وحشت خنده دار دانش آموز دبیرستانی از آمپول زدنبه گزارش خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، صحنه‌ای از وحشت دانش‌آموز دبیرستانی در یکی از مدارس چین باعث خنده و تعجب شاهدان ماجرا شد و خیلی از کاربران اینترنتی را خنداند.

ممکن است انجام آزمایش خون، برای خیلی‌ها خوشایند نباشد، اما این کار کشنده هم نیست. ویدئوی منتشر شده در فضای مجازی نشان می‌دهد که این اقدام برای یکی از آزمایش‌دهندگان چینی، بسیار دردناک بوده است. اما نکته جالب این است که این آزمایش‌دهنده چینی، یک پسر بچه خردسال نبوده بلکه یک دانش‌آموز بالغ دبیرستانی بوده است.

در این ویدئو مشاهده خواهید کرد که جوان چگونه صورت خود را با دست می‌پوشاند و وحشت‌زده، جنجالی به پا می‌کند که باعث خنده همکلاسی‌هایش و شاهدان ماجرا می‌شود. عده‌ای از کاربران با ترکیب (میکس کردن) این ویدئو با تصویر یک سنجاب که گویا در حال فریاد و تعجب است، طنز این موضوع را بیشتر و  آن را در فضای مجازی دست به دست کردند.

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «وحشت خنده‌دار دانش‌آموز دبیرستانی از آمپول زدن»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..