تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




فاش شدن اطلاعات و تصاویر میان‌رده جدید اوپو

به گزارش خبرنگار حوزه دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، در هفته گذشته بیشتر خبر‌های منتشر شده از شرکت اوپو در فضای مجازی درباره محصول خط تولید جدید این شرکت بود که Reno3 نام دارد. اما به تازگی خبری به بیرون درز پیدا کرده است که از وجود یک گوشی دیگر از این تولید کننده به ما خبر می‌دهد. اطلاعات یک دستگاه جدید تولید شده توسط اوپو در سایت TENAA دیده شده است.

گوشی جدید اوپو با شماره  مدل PDBM00 

بر اساس اطلاعاتی که از این دستگاه منتشر شده گوشی جدید اوپو دارای شماره مدل PDBM00 است. بر طبق گزارش‌های اخیر PDBM00 یک میان‌رده خواهد بود که از یک صفحه نمایش ۶.۵ اینچی استفاده می‌کند. علاوه بر این گوشی یاد شده دارای دوربین سه‌گانه خواهد بود که توسط یک حسگر اثر انگشت در پشت دستگاه همراهی می‌شود.

بیشتر بخوانید: گوشی جدید اوپو، باریک‌ترین گوشی 5G 

فاش شدن اطلاعات و تصاویر میان‌رده جدید اوپو

مشخصات گوشی جدید میان‌رده اوپو

پنل جلویی این گوشی ۶.۵ اینچی دارای یک ناچ قطره‌ای بوده که میزبان دوربین سلفی دستگاه است. هنوز رزولوشن و نوع صفحه نمایش گوشی جدید اوپو مشخص نیست. اگر به پشت گوشی نگاهی بیندازیم متوجه یک دوربین سه‌گانه می‌شویم که به صورت عمودی در آن‌جا قرار گرفته است. همچنین فلش LED این گوشی نیز همراه حسگر اثر انگشت آن در بخش پشتی قرار گرفته‌اند.

از لحاظ اندازه، ابعاد این گوشی جدید ۱۶۳.۹×۷۵.۵×۸.۳ است. دکمه پاور دستگاه در سمت راست آن قرار دارد و دکمه‌های کم و زیاد کردن صدا در سمت چپ طراحی شده‌اند. اطلاعات مشخصات منتشر شده این گوشی از وجود یک باتری ۴۲۳۰ میلی‌آمپری خبر می‌دهد. همچنین گوشی از دو سیم کارت و اینترنت LTE پشتیبانی می‌کند.

طبق گمانه زنی‌ها این جدیدترین عضو سری A اوپو است. ما باید در هفته‌های آینده خبر‌های بیشتری راجع به این گوشی جدید مشاهده کنیم در نتیجه اطلاعات بیشتری به دست ما خواهد رسید.

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «فاش شدن اطلاعات و تصاویر میان‌رده جدید اوپو»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..