تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




9 فیلم‌ پُرمخاطب برای سانس ویژه آخرین روز جشنواره سینما حقیقت

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، برنامه اکران های ویژه روز یکشنبه ۲۴ آذر که قرار بود به مخاطبان جشنواره اعلام شود، معرفی شدند.

بر این اساس ساعت ۱۰:۳۰ صبح فیلم «تشییع جنازه رسمی» ساخته سرگئی لوزنیتسا در سالن یک به نمایش در می آید.

در سالن دو نیز فیلم‌های «آندری تارکوفسکی، یک نیایش سینمایی» اثر آندری تارکوفسکی ساعت ۱۰:۳۰ صبح، فیلم «سوی دیگر همه چیز» به کارگردانی میلا تورایلیچ ساعت ۱۴ و فیلم «فورمن علیه فورمن» کار هلنا ترشکیوا و یاکوب هینا ساعت ۱۶ به نمایش در می‌آیند.

«داستان ناخدا خورشید» اثر محمد عارفی‌نیا و «کامی» ساخته میترا ابراهیمی ساعت ۱۰:۳۰ و فیلم «امید شهر خسته» اثر مریم الهامیان و مصطفی حاجی قاسمی ساعت ۲۲ در سالن ۴ اکران می‌شوند.

«پیرمرد و خواننده» ساخته امیر اُصانلو و «خاطرات موتورسیکلت» به کارگردانی امیرحسین نوروزی ساعت ۱۰:۳۰ در سالن پنج و فیلم «رنج زیر پوست» به کارگردانی محسن جعفری‌راد در همین ساعت در سالن شش پردیش چهارسو به نمایش در می‌آید.

۲۴۱۲۴۱




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «9 فیلم‌ پُرمخاطب برای سانس ویژه آخرین روز جشنواره سینما حقیقت»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..