تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




نتایج بنچمارک تراشه‌های سامسونگ و مدیاتک در سایت AnTuTu منتشر شد

به گزارش خبرنگار حوزه دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، چند ماه پیش بود که سامسونگ تراشه Exynos 980 را با مودم 5G یکپارچه معرفی کرد. مدتی پس از آن نیز مدیاتک از تراشه MT6885 رونمایی کرد. اما مسئله این است که با وجود معرفی شدن هر دوی این تراشه‌ها در دنیای فناوری هنوز در هیچ گوشی از آن‌ها استفاده نشده است. به تازگی خبری درباره این دو تراشه منتشر شده است که اطلاعات تازه‌ای در اختیار ما قرار می‌دهد.

نتایج بنچمارک MT6885 مدیاتک و Exynos 980 سامسونگ

در جدیدترین خبر منتشر شده در دنیای پردازنده‌های دیجیتال تراشه MT6885 مدیاتک و Exynos 980 سامسونگ در سایت بنچمارک AnTuTu دیده شده‌اند. نه تنها این نتایج اطلاعات تازه‌ای به ما منتقل می‌کنند بلکه به ما از بسیار خوب بودن عملکرد آن‌ها نیز خبر می‌دهد. بر اساس اخبار منتشر شده تراشه مدیاتک موفق به کسب امتیاز ۳۸۰ هزار و تراشه سامسونگ موفق به کسب امتیاز ۳۲۶ هزار شده است. دیدن این دو امتیاز به صورت جداگانه نشان دهنده قدرت بالای آن‌ها است و به ما از گوشی‌های سریع‌تر از گذشته خبر می‌دهد.

اما اگر به صورت مقایسه‌ای این اعداد و ارقام را بررسی کنیم ماجرا طور دیگری است زیرا دیگر آن چنان هم فوق‌العاده به نظر نمی‌رسند. البته باز هم باید این مسئله توجه کنیم که مقایسه کردن این تراشه‌ها با پردازنده Snapdragon 855 که توسط بهترین شرکت سازنده این محصولات در دنیا ساخته شده واقعا کار درستی نیست. کوالکام قدرتمندترین تراشه‌های 5G دنیای فناوری را تولید می‌کند.

برای مقایسه بهتر و درک نحوه عملکرد تراشه ساخته شده به وسیله مدیاتک می‌توان آن را با Kirin 990 که در گوشی Mate 30 هوآوی استفاده شده مقایسه کرد.

در ادامه نتیجه بچمارک منتشر شده از تراشه مدیاتک MT6885 را مشاهده می‌کنید:

نتایج بنچمارک تراشه‌های سامسونگ و مدیاتک در سایت AnTuTu منتشر شد

بیشتر بخوانید: افشای برخی از اطلاعات پرچمدار جدید و قدرتمند سونی 

در این بخش خبر به بررسی کوتاه و مختصر تراشه سامسونگ می‌پردازیم. تراشه Exynos 980 ساخته شده توسط سامسونگ در واقع یک مدل پرچمدار نیست. می‌توان آن را بستری برای پشتیبانی از 5G دانست. نمونه‌های مشابه این تراشه در واقع در گوشی‌های دیگر نیز یافت می‌شود.

نتایج بنچمارک تراشه‌های سامسونگ و مدیاتک در سایت AnTuTu منتشر شد

یکی از نمونه‌هایی که در آزمایشی یکسان توانسته نتایج مشابه تراشه سامسونگ به دست آورد گوشی پیکسل 4 ایکس‌ال است. البته هوآوی نیز دارای دستگاهی است که بدون داشتن تقویت کننده نتیجه یکسانی را کسب کرده و آن گوشی هوآوی Mate 30 پرو است.

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «نتایج بنچمارک تراشه‌های سامسونگ و مدیاتک در سایت AnTuTu منتشر شد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..