تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




حرص و طمع دیدنی زن آمریکایی در ذخیره کردن بنزین

به گزارش خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، یک راننده در جاده شاهد اقدام عجیبی از سوی شهروند آمریکایی شد. این خانم در حالی که کنار جاده در پمپ بنزین واقع در نزدیکی یک سوپر مارکت پارک کرده بود، دید که یک زن به طرز عجیبی در حال ذخیره بنزین است.

این زن پس از پر کردن باک بنزین اتومبیلش، شروع به ذخیره بنزین در یک کیسه پلاستیکی کرد. بعد از اینکه خواست تا کیسه را حمل کند متوجه نشت آن شد بنابراین کیسه دیگری آورد تا آن را پوشش دهد.

او برای صرفه جویی در ظروف پلاستیکی، حداقل پنج لیتر سوخت را درون کیسه ریخت و آن را در صندوق عقب خودرو قرار داد. شاهد ماجرا مشخص نکرد که در آن لحظه ماموران ایستگاه در چه وضعیتی قرار داشتند و باید جلوی این اقدام خطرناک را می‌گرفتند.

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «حرص و طمع دیدنی زن آمریکایی در ذخیره کردن بنزین»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..