تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




فهرست کامل عناوین رونمایی شده در مراسم The Game Awards 2019

به گزارش خبرنگار حوزه دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، روز گذشته مراسم The Game Awards 2019 برگزار شد که به جرئت می‌توان گفت این مراسم بزرگ‌ترین مراسم The Game Awards بوده که تاکنون برگزار شده است، چرا که در این مراسم علاوه بر معرفی عناوینی که بسیاری از گیمر‌ها انتظار آن‌ها را می‌کشیدند، شرکت مایکروسافت از نسل بعدی کنسول خود نیز رونمایی و هیجان بسیار بالایی را به این مراسم تزریق کرد. یکی از عناوینی که در این مراسم معرفی شد و تقریبا تمام افراد حاضر در این مراسم را شگفت زده کرد، عنوان Ghost of Tsushima بود. این عنوان به یکی از مورد انتظار‌ترین عناوین فعلی تبدیل شده بود که با معرفی آن در روز گذشته گیمر‌های باعث خوشحالی گیمر‌های بسیار زیادی شد.
در ادامه قصد داریم تمامی عناوینی که در این مراسم رونمایی شدند را معرفی کنیم:

بسته الحاقی Marvel Ultimate Alliance 3 X-Men

یکی از مواردی که در مراسم The Game Awards 2019 به کاربران اعلام شد، عرضه بسته الحاقی جدید X-Men برای بازی Marvel Ultimate Alliance 3 است که در ماه ژانویه سال ۲۰۱۹ وارد بازار شد و شرکت سازنده این عنوان قصد دارد بسته الحاقی جدید آن که شخصیت X-Men را به آن اضافه می‌کند را در ۲۳ دسامبر سال جاری در دسترس کاربران قرار دهد.

بازی Salam

یکی از عناوینی که توسط شرکتی تازه وارد در روز گذشته رونمایی شد عنوان Salam است که در آن گیمر در قالب یک فرد پناهنده آفریقایی در بازی حاضر خواهد شد و با انجام معاملات بزرگ باید از سایر پناهندگان حمایت کند. این بازی در تابستان سال ۲۰۲۰ برای تلفن‌های همراه منتشر خواهد شد.

بازی Maneater

عنوان دیگری که در مراسم The Game Awards 2019 از آن با نمایش یک تریلر رونمایی شد بازی Maneater است. گیمر در این بازی در قالب یک کوسه وارد بازی خواهد شد که باید انسان‌ها را بخورد و با بالا رفتن سطح گیمر، کوسه نیز بزرگ‌تر خواهد شد. این بازی قرار است در ۲۲ می‌ سال ۲۰۲۰ برای کنسول‌های PS4، Xbox One و پلتفرم کامپیوتر در دسترس گیمر‌ها قرار گیرد.

بازی Humankin

بازی Humankin یکی از عناوینی است که توسط Geoff Keighley تریلی از آن نمایش داده شد ظاهرا در سبک استراتژی و تاریخی ساخته شده و قرار است در سال ۲۰۲۰ به طور انحصاری برای پلتفرم کامپیوتر عرضه شود.

بازی No More Heroes III

عنوان No More Heroes III یکی از عناوین انحصاری شرکت نینتندو است که دازای انیمیشنی در سبک نقاشی و دو بعدی بوده که قرار است در سال آینده برای کنسول نینتندو سوییچ روانه بازار شود.

بازی Final Fantasy VII Remake

عنوان Final Fantasy VII Remake با وجود اینکه در گذشته رونمایی شده بود، اما در مراسم The Game Awards 2019 نیز تریلری جدید از آن نمایش داده شد؛ شرکت Square Enix در این بازی قصد دارد صرفا تغییراتی گرافیکی اعمال کند و این عنوان قرار است به طور انحصاری برای کنسول PS4 در ۳ مارس سال ۲۰۲۰ روانه بازار شود.

بازی Senua’s Saga: Hellblade II

همزمان با معرفی نسل بعدی کنسول شرکت مایکروسافت، این شرکت از عنوان Senua’s Saga: Hellblade II که قرار است به طور انحضاری برای کنسول Xbox Series X عرضه شود را معرفی کرد. این عنوان در سبک اکشن و ترسناک ساخته شده است و در قرار است در ادامه نسخه قبلی این مجموعه ساخته شود. با توجه به اعلام نشدن هیچ تاریخی برای عرضه نسل بعدی کنسول ایکس باکس، هنوز مشخص نیست که این بازی در چه زمانی عرضه خواهد شد.

فهرست کامل عناوین رونمایی شده در مراسم The Game Awards 2019

طراحی جدید شخصیت جوکر در بازی Mortal Kombat 11

در این مراسم تریلری از طراحی اولیه جدید شخصیت جوکر در بازی Mortal Kombat 11 نمایش داده شد که نشان می‌دهد شرکت سازنده این شخصیت را به طور کامل از ابتدا بازسازی کرده است، همچنین در این تریلر ظاهری جدید از هارلی کویین که لباس ورزشی بر تن دارد نیز نمایش داده شد.

بازی Godfall

یکی از عناوین چالش برانگیز مراسم The Game Awards 2019 بازی Godfall بود که شرکت Counterplay Games مسئولیت ساخت آن را برعهده داشته است و در مراسم روز گذشته از آن رونمایی شد. این بازی به طور انحصاری برای کنسول PS5 ساخته شده است و از آنجایی که قرار است در تعطیلات ۲۰۲۰ عرضه شود، به طور نامحسوس اعلام کرد که کنسول PS5 نیز احتمالا در همین تاریخ وارد بازار خواهد شد. همچنین این بازی قرار است در فروشگاه Epic Games نیز در سال آینده عرضه شود.

بازی Bravely Default 2

در مراسم روز گذشته اعلام شد که بازی Bravely Default 2 قرار است در سال آینده و با اعمال تغییرات گرافیکی، برای کنسول نینتندو سوییچ عرضه شود.

بازی Magic: The Gathering

در مراسم روز گذشته تریلری جدید از بازی Magic: The Gathering نمایش داده شد که نشان داد این بازی در سبک سینمایی ساخته شده است و نمی‌توان روی آن اسم بازی گذاشت.

فهرست کامل عناوین رونمایی شده در مراسم The Game Awards 2019

بازی Prologue

شرکت PlayerUnknown Teases روز گذشته تریلری جدید با عنوان PlayerUnknown Teases منتشر کرد در آن نشان داد در حال کار روی ساخت عنوانی با نام Prologue است؛ اما تاکنون از آن اطلاعات جدیدی منتشر نشده است.

بازی Sons of the Forest

این بازی توسط استودیو کانادایی Endnight در مراسم دیروز رونمایی شد که شرکت سازنده تا جایی که توانسته بود سعی کرد این تریلر را ترسناک طراحی کند و نشان دهد این بازی یکی از ترسناک‌ترین بازی‌های ویدیویی خواهد بود؛ هنوز از زمان عرضه این بازی هیچ تاریخی اعلام نشده است و مشخص نیست این بازی از چه کنسول‌های پشتیبانی خواهد کرد.

بازی Ruined King: A

بازی Ruined King: A توسط شرکت Riot Games ساخته شده است که این شرکت در مراسم The Game Awards 2019 دو عنوان جدید خود را معرفی کرد. یکی از عناوین این شرکت Ruined King: A نام دارد که در سبک RPG و تک نفره ساخته شده است و فعلا از آن اطلاعات زیادی در دسترس نیست.

فهرست کامل عناوین رونمایی شده در مراسم The Game Awards 2019

بازی Cyberpunk 2077

از بازی Cyberpunk 2077 در مراسم روز گذشته گیم پلی طولانی نمایش داده نشد و صرفا از این بازی ویدیویی درباره پشت صحنه و مراحل ساخت موسیقی‌های این بازی منتشر شد. بازی سایبر پانک قرار است در ۱۶ آوریل سال ۲۰۲۰ وارد بازار شود.

فهرست کامل عناوین رونمایی شده در مراسم The Game Awards 2019

بازی Dungeons and Dragons: Dark Alliance

یکی از عناوین جدید سبک اکشن و RPG بازی Dungeons and Dragons: Dark Alliance است که در مراسم دیروز از آن رونمایی شد. تریلر نمایش داده شده از این بازی نشان داد که دارای نبرد‌های بسیار دشوار خواهد بود. بازی Dungeons and Dragons: Dark Alliance در پاییز سال آینده عرضه خواهد شد.

بروزرسانی بازی Apex Legends

روز گذشته مشخص شد که بازی Apex Legends قرار است بروزرسانی جدید را دریافت کند که تم کریسمس را به این بازی اضافه خواهد کرد. در حال حاضر بازی Apex Legends برای کنسول‌های PS4، Xbox One و پلتفرم کامپیوتر در دسترس گیمر‌ها قرار دارد.

فهرست کامل عناوین رونمایی شده در مراسم The Game Awards 2019

پخش تریلری جدید از بازی Ori and the Will of the Wisps

روز گذشته تریلری جدید ازعنوان Ori and the Will of the Wisps نمایش داده شده شد که اطلاعات زیدی را در اختیار گیرم‌ها قرار نمی‌داد. این بازی قرار است در ۱۱ مارس سال ۲۰۲۰ برای کنسول‌های Xbox One و پلتفرم کامپیوتر عرضه شود.

بازی Weird West

روز گذشته برای عنوان Weird West گیم پلی جدیدی منتشر شده که اطلاعات زیادی را ارائه نمی‌کرد و صرفا نمایشی از محیط بازی یود.

بازی Magic: Legends

این بازی در سبک بازی‌های کارتی قرار می‌گیرد که روز گذشته تریلری از آن منتشر شد و قرار است برای کنسول‌های PS4، Xbox One و پلتفرم کامپیوتر وارد بازار شود.

فهرست کامل عناوین رونمایی شده در مراسم The Game Awards 2019

بازی Ghost of Tsushima

بازی Ghost of Tsushima مهم‌ترین عنوانی بود که در این مراسم تریلری از آن منتشر شد و باعث شگفت زدگی گیمر‌های زیادی در جریان مراسم The Game Awards 2019 شد. این عنوان بسیار محبوب در سبک اکشن ساخته شده و قرار است در تابستان سال آینده میلادی به طور انحصاری برای کنسول PS4 وارد بازار شود. تا زمان انتشار این بازی باید شاهد انتشار اخباری جدید از آن باشیم.

بازی Gears Tactics

بازی Gears Tactics بالاخره و پس از یک سال انتظار در مراسم روز گذشته Game Award معرفی شد. این عنوان قرار است دارای گیم پلی ۴۰ ساعته باشد و در ۲۸ آوریل سال ۲۰۲۰ وارد بازار خواهد شد.

فهرست کامل عناوین رونمایی شده در مراسم The Game Awards 2019

بازی New World

عنوان New World یکی دیگر از عناوینی است که در مراسم The Game Awards 2019 از آن رونمایی شد؛ این بازی قرار است در سال ۲۰۲۰ وارد بازار دنیای عناوین کامپیوتری شود.

بازی Surgeon Simulator 2

عنوان Surgeon Simulator 2 یک شبیه ساز برای کار‌های تجاری است و گیمر باید در این عنوان امور مربوط به خرید و فروش کالا‌ها را انجام دهد. این عنوان در سال ۲۰۲۰ عرضه خواهد شد.

فهرست کامل عناوین رونمایی شده در مراسم The Game Awards 2019

بازی Fast and the Furiou

در انتهای مراسم نیز تریلری از بازی ساخته شده از مجموعه Fast and the Furiou نمایش داده شد که خستگی مراسم را از حضار مراسم در کرد. این بازی تا حد بسیار زیادی از روی فیلم مجموعه سریع و خشن ساخته شده و قرار است در ماه می‌سال ۲۰۲۰ برای کنسول‌های PS4، Xbox One و پلتفرم کامپیوتر وارد بازار شود.
انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «فهرست کامل عناوین رونمایی شده در مراسم The Game Awards 2019»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..