تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




اتفاق جالبی که در بازی پارس جنوبی و نفت مسجدسلیمان رخ داد

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ هفته پانزدهم رقابت های لیگ برتر با هشت بازی به پایان رسید. سه بازی روز گذشته و پنج بازی امروز برگزار شدند و در نهایت استقلال دوباره به صدر جدول برگشت. بازی های این هفته نکات آماری کم نداشتند. از تبدیل شدن مهدی قائدی به آقای گل لیگ نوزدهم تا ادامه شکست ناپذیری های نفت مسجدسلیمان در پایان نیم فصل اول. در یکی از بازی های این هفته اما اتفاق جالبی رخ داد. در بازی پارس جنوبی جم و نفت مسجدسلیمان که تا دقیقه 93 با برتری 1-0 پارس دنبال می شد و سپس نفتی ها بازی را به تساوی کشاندند، هر دو تیم گلزنی کردند. نکته قابل توجه این است که از بین هشت بازی، فقط در بازی پارس جنوبی و نفت مسجدسلیمان چنین اتفاقی رخ داد. در واقع در هیچکدام از بازی های دیگر دو تیم موفق به گلزنی نشدند. هفته پانزدهم با رد شدن 12 توپ از خط دروازه ها به پایان رسید.

43257




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «اتفاق جالبی که در بازی پارس جنوبی و نفت مسجدسلیمان رخ داد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..