تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




ششمین جشنواره عکس نورنگار

جشنواره سراسری عکس نورنگار به‌صورت سالیانه و تحت عنوان کلی «ایران من» و موضوعات متنوع برگزار می‌گردد. ششمین دوره این جشنواره نیز هم‌اکنون درحال برگزاری و دریافت آثار است.

سلب‌ مسئولیت: تحریریه‌ی زومیت در تهیه‌ این محتوای تبلیغاتی نقش نداشته و مسئولیتی در قبال صحت آن ندارد.

سیاست‌های کلان جشنواره سراسری عکس نورنگار  که در لوای موضوع «ایران من» برگزار می‌شود شامل افزایش سطح علاقه‌مندی عمومی نسبت به هنر عکاسی، حمایت از جامعه هنرمندان عکاس و به قاب کشیدن ویژگی‌های منحصربه‌فرد کشور است.

هم‌اکنون جشنواره عکس نورنگار نه فقط به‌عنوان یک رویداد متعارف عکاسی بلکه به‌عنوان حرکتی فرهنگی، هنری در بین دست‌اندرکاران و جامعه بزرگ عکاسی ایران شناخته می‌شود. مشارکت برترین و متعبرترین اساتید عکاسی کشور به‌عنوان داوران این جشنواره، موجب افزایش اعتبار و وثوق این جشنواره در بین عکاسان حرفه‌ای و آماتور شده است. شاهد این مدعا، شرکت هزاران نفر عکاس در دوره‌های قبلی و ارسال بیش از ۴۰ هزار عکس به دبیرخانه جشنواره بوده است.

در هر دوره باتوجه به موضوعات جشنواره، فعالیت‌های آموزشی نیز از طرف دبیرخانه اجرا می‌گردد. برگزاری کارگاه های آموزشی و تورهای عکاسی از جمله این فعالیت‌ها است.

در این دوره باتوجه به موضوع بخش اصلی جشنواره (بازارهای قدیمی و بازارچه‌های محلی) تور عکاسی یک روزه قزوین برگزار و با استقبال خوب علاقه‌مندان به عکاسی در تاریخ هشتم آذرماه ۱۳۹۸ اجرا گردید. حضور داوران جشنواره (آقایان افشین بختیار و امیرعلی جوادیان) و اساتید عکاسی به‌همراه عوامل ستادی و اجرایی از نقاط قوت این تور عکاسی محسوب می‌گردد.

نورنگار - noornegar

جشنواره ششم دارای دو بخش اصلی و جنبی است: بخش اصلی: موضوع بخش اصلی، بازارهای قدیمی و بازارچه های محلی ایران است (معماری بازارها، حجره‌ها، غرفه‌ها، جنب‌وجوش بازار، داد و ستد، هفته بازارهای محلی، بازارچه های فصلی و...). در این بخش حداکثر ۸ عکس پذیرفته می‌شود. هر عکس بایستی دارای عنوان و درج زمان و مکان باشد. بخش جنبی: موضوع این بخش زندگی روستایی (رسوم و آیین‌ها، بازی‌های محلی، معماری، سبک زندگی، صنایع دستی، خانواده روستایی، زراعت و دامپروری، آموزش و پرورش و...) بوده و به‌صورت تک عکس (حداکثر ۸ قطعه عکس) یا به‌صورت مجموعه عکس  (بین ۴ تا ۶ قطعه عکس) پذیرفته می‌شود. هر شرکت‌کننده می‌تواند به‌دلخواه ترکیبی از یک مجموعه عکس و ۸ قطعه تک عکس نیز ارسال کند. بدیهی است مجموعه عکس‌ها باید به‌همراه استیتمنت ارسال شوند. برای اطلاع بیشتر از نحوه‌ی نگارش استیتمنت به مقالات آموزشی سایت جشنواره مراجعه کنید.

برای شرکت در جشنواره عکس نورنگار تا ۳۰ آذر ماه مه‌توانید در سایت جشنواره ثبت‌نام کرده و عکس‌های خود را بارگذاری کنید.

ثبت‌نام و شرکت در ششمین جشنواره عکس نورنگار

جوایز: سه نفر در بخش اصلی: هر نفر مبلغ ۱۰ میلیون تومان بن خرید تجهیزات عکاسی سه نفر در بخش جنبی: هر نفر مبلغ  ۶ میلیون تومان بن خرید تجهیزات عکاسی هیات داوران:

افشین بختیار، امیرعلی جوادیان، علیرضا کریمی صارمی

دبیر جشنواره: مسعود افشانی مدیر اجرایی: اصغر عباسی گاه‌شمار جشنواره: آغاز ارسال آثار:  دوشنبه ۱۵ مهرماه ۱۳۹۸ پایان مهلت ارسال آثار: ساعت ۲۴ روز شنبه ۳۰ آذر ماه ۱۳۹۸

(مهلت ارسال آثار تمدید نخواهد شد)

داوری آثار: دی ماه ۱۳۹۸

آیین اهدای جوایز و گشایش نمایشگاه آثار برگزیده: دی ماه ۱۳۹۸

نورنگار - noornegar

مقررات: شرکت در این جشنواره برای همگان آزاد و رایگان است و محدودیت سنی ندارد. محدوده جغرافیایی عکس‌ها کشور ایران و ملیت عکاس بدون محدودیت است. ارسال عکس‌های گرفته شده با گوشی موبایل بلامانع است. حداقل رزولوشن عکس‌های موبایلی نباید از ۸ مگاپیکسل کمتر باشد. هر عکاس می‌تواند در بخش اصلی حداکثر ۸ تک عکس و در بخش جنبی نیز ۸ تک عکس یا مجموعه عکس (۴ تا ۶ قطعه عکس) به دبیرخانه جشنواره ارسال کند. دریافت آثار تنها از طریق سایت جشنواره به نشانی noornegar.com/festival امکان‌پذیر است و برای ارسال آثار باید در سایت جشنواره ثبت‌نام و طبق دستور کار درج شده در سایت عمل کنید. دبیرخانه‌ی جشنواره از پذیرش آثار روی دیسک یا به هر صورتی غیر از بارگذاری در سایت جشنواره معذور است . عکس‌ها باید با فرمت jpeg در اندازه‌ی ضلع کوچک حداقل ۲۴۵۰ پیکسل و حداکثر حجم فایل ۱۰ مگابایت، روی سایت جشنواره بارگذاری شوند. حداقل رزولوشن عکس‌های موبایلی باید ۸ مگاپیکسل باشد. ویرایش عکس در حد اصلاح نور و رنگ و کراپ تا آنجایی مجاز است که به اصالت عکس خدشه‌ای وارد نکند. دبیرخانه‌ی جشنواره از پذیرش عکس‌های فتومونتاژ، کولاژ، پانوراما و HDR معذور است. عکس‌های ارسالی نباید دارای امضای عکاس، پاسپارتو، حاشیه، تاریخ، واترمارک، لوگو یا هرنشانه‌ی تصویری باشند. عکس‌ها باید دارای عنوان بوده و اطلاعات مربوط به مکان و زمان عکس‌برداری در هنگام بارگذاری در سایت جشنواره در قسمت توضیحات درج شوند. از نظر برگزار کننده، ارسال‌کننده‌ی عکس مالک اثر شناخته می‌شود. هرگونه مسئولیت ناشی از آن و پاسخگویی به پیامدهای حقوقی ناشی از آن با ارسال‌کننده‌ی اثر خواهد بود. برگزار‌کننده حق استفاده از عکس‌های پذیرفته شده را برای چاپ در کتاب، بروشور، انتشارات و موارد تبلیغاتی مربوط به جشنواره، با ذکر نام عکاس برای خود محفوظ می‌دارد. ارسال آثار به معنای پذیرش تمامی مقررات این جشنواره و تصمیم‌گیری در مورد مسائل پیش‌بینی‌نشده با برگزارکننده است. به تمام هنرمندانی که آثارشان به نمایشگاه راه پیدا می‌کند، گواهی شرکت در جشنواره در دبیرخانه‌ی جشنواره اهدا خواهد شد.

تلفن دبیرخانه: 7356-021 (داخلی ۱۰۴)




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «ششمین جشنواره عکس نورنگار»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..