تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




سورپرایز ویژه وان‌پلاس برای طرفدارانش

به گزارش خبرنگار حوزه دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، نمایشگاه سالانه Consumer Electronics در لاس وگاس هرگز در مورد معرفی گوشی‌های تلفن همراه جدید نبوده است. با وجود این که امروزه به نظر می‌رسد بیشتر فروشندگان عمده تلفن‌های هوشمند ترجیح می‌دهند از دستگاه‌های جدید خود در رویداد‌های انفرادی یا اجتماعات اختصاصی مانند کنگره جهانی موبایل بارسلونا رونمایی کنند، همیشه حداقل یک یا دو شرکت وجود دارند که به دنبال شروع سال جدید با حضور در CES هستند.

دستگاه مرموز وان پلاس در CES

به نظر می‌رسد در سال ۲۰۲۰ وان‌پلاس در لاس‌وگاس یک دستگاه مخصوص برای معرفی داشته باشد. متاسفانه این همه اطلاعاتی است که پیت لاو، مدیرعامل شرکت، در دسترس ما قرار داده است. بر اساس اطلاعات منتشر شده این رویداد ویژه در تاریخ ۷ ژوئن برگزار خواهد شد.

بیشتر بخوانید: انتشار رندر‌هایی از پرچمدار مقرون‌به‌صرفه وان‌پلاس ۸ لایت 

محصول مرموز وان پلاس یک هدست است؟

همانطور که ساشا سگان، تحلیلگر پیشرو PCMag اشاره کرد، زمان شروع این مراسم مرموز کاملاً خارج از بازه‌ای است که گوشی‌های پرچمداران و قدرتمند این شرکت عرضه می‌شود و همین امر است که باعث می‌شود فکر کنیم وان‌پلاس می‌تواند چیز کاملاً متفاوتی را در تاریخ فوق رونمایی کند. در حالی که این دستگاه می‌تواند هر چیزی باشد، چند روز پیش بود که ما زمزمه‌هایی درباره گزینه‌های ارزان قیمت جایگزین AirPods و Galaxy Buds شنیدیم.

سورپرایز وان‌پلاس برای طرفدارانش

این هدست بی‌سیم بی‌نام و نشان که هنوز توسط وان‌پلاس رونمایی نشده احتمالا ادامه دهنده نسل OnePlus Bullets Wireless خواهد بود. اگر عرضه این محصول در ژانویه سال ۲۰۲۰ اتفاق بیفتد، انتظار می‌رود این هدست بتواند پیسکل باد جدید مایکروسافت و ایرباد سرفیس مایکروسافت را پشت سر بگذارد. همچنین جالب است که بدانید می‌توان هدفون‌های فوق الذکر Bullets Wireless 2 را که در واقع مدل‌های "واقعاً بی سیم" نیستند، در کنار گوشی OnePlus 7T به صورت رایگان پیدا کرد. این به نظر یک هدیه سال نوی جذاب خواهد بود، اما ممکن است این اتفاق برای محصول مرموز این شرکت رخ ندهند.

البته از آنجایی که اطلاعات OnePlus 8 و 8 Pro بسیار زیاد در فضای مجازی منتشر شده است یک احتمال کوچک نیز وجود دارد که تلفن هوشمند بعدی این شرکت در CES 2020 رونمایی شود. البته این شرکت قرار بود یک نسخه میان‌رده نیز در سال ۲۰۲۰ به بازار وارد کند، اما منطقی به نظر نمی‌رسد که نسخه Lite 8 پیش از مدل معمولی و پرو آن وارد بازار شود.

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «سورپرایز ویژه وان‌پلاس برای طرفدارانش»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..