تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




استراماچونی: من دیگر مربی استقلال نیستم

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، آندره استراماچونی سرمربی استقلال که به کشورش برگشته، امروز آب پاکی را روی دست هوادارانی ریخت که امیدوار به بازگشت او بودند. او در صفحه اینستاگرام همسرش دقایقی صحبت کرده و حرف هایی زده که به نوعی تکلیف حضورش در استقلال را روشن کرده است.

استراماچونی گفت: با وجود همه اقداماتم متاسفانه، هیچ اقدامی به طور کامل از سوی باشگاه انجام نشده است. با ناراحتی باید بگویم هیچ چیزی در این 9 روزی که تهران را ترک کردم تغییر نکرده است. من دیگر مربی استقلال نیستم. حتی تصویری منتشر شده که پولی برای من انتقال داده شده که صحت ندارد و چیزی پرداخت نشده. این خیلی برای من بد است و وکلایم دارند سعی می کنند از حقوق من محافظت کنند.

متن کامل صحبت های استراماچونی را ایـــنـــجـــا بخوانید.

43 43




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «استراماچونی: من دیگر مربی استقلال نیستم»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..