تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




بیرانوند به بازی بعدی پرسپولیس می‌رسد

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، تیم پرسپولیس امروز در حالی به مصاف سایپا می‌رود که علیرضا بیرانوند دروازه‌بان این تیم به دلیل دردی که در عضله‌های پا و اطراف لگن خود احساس می‌کرد در این بازی حضور نخواهد داشت و رادوشوویچ امروز وظیفه حفاظت از دروازه پرسپولیس را بر عهده دارد.

درحالی که خبرها حکایت از مصدومیت بیرانوند دارد اما این بازیکن به بازی بعدی تیمش مقابل پارس جنوبی در هفته شانزدهم لیگ برتر می‌رسد و در صورت صلاحدید کالدرون، بیرانوند در ترکیب اصلی سرخ‌پوشان به میدان خواهد رفت. نکته جالب توجه در خصوص این دروازه‌بان این است که با وجود اینکه گفته می‌شود او مصدوم است اما در اردوی پرسپولیس حضور دارد و امروز روی نیمکت خواهد نشست.

به نظر می‌رسد مصدومیت بیرانوند جدی نیست زیرا نام او در فهرست ۱۸ نفره پرسپولیس قرار دارد درحالی که بازیکنی مصدوم باشد و به بازی نرسد، حتی در فهرست ۱۸ نفره هم قرار نمی گیرد و در اردو حاضر نمی شود.

256 43




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «بیرانوند به بازی بعدی پرسپولیس می‌رسد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..