تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




پست اینستاگرامی قلعه‌نویی پس از حواشی آخرین نشست خبری‌اش

قلعه نوییبه گزارش خبرنگار حوزه ورزشکاران گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، امیر قلعه‌نویی  سرمربی تیم فوتبال سپاهان اصفهان در نشست خبری بعد از بازی با تیم  شهر خودرو قصد داشت که پاسخ خبرنگاران را بدهد اما تعدادی از خبرنگاران به حضور پسر قلعه‌نویی و شهروز پاشاکی در محل کنفرانس معترض شدند و با پسر قلعه‌نویی درگیر شدند. 

برهمین اساس قلعه‌نویی زمانی که در حال ترک سالن کنفرانس بود خبرنگاران گفتند که درباره داوری‌هایی که به نفع این تیم اصفهانی گرفته می‌شود صحبت کند اما او  جوابشان را نداد.

قلعه‌نویی  بعد از چند ثانیه دوباره به محل نشست خبری بازگشت و  بیان کرد که حاضر است جواب خبرنگاران را بدهد اما او به سؤالات پاسخ نداد و فقط به خبرنگاران بیان کرد که حق با شماست.

بیشتر بخوانید: نشست خبری قلعه نویی به جنجال کشیده شد

امیر قلعه‌نویی در واکنش به حواشی اخیر در نشست خبری پس از دیدار دو تیم سپاهان و شهر خودرو در صفحه اینستاگرام خود نوشت:

"‌می‌دانم حق این را داشتم تا جواب آن دو جوان خبرنگار را بدهم. اما دنیا وقتی جای بهتری می‌شود که ما از بعضی حقوق فردی‌مان بگذریم. همان لحظه که آن حرف‌ها را می‌زدند از آن‌ها گذشتم. آن‌ها به دنبال شهرت هستند و از اینکه در برابر من بایستند لذت می‌برند. من این لذت را از آن‌ها نمی‌گیرم.

لابد بعد از کارشناسی داوری بازی در دو برنامه تلویزیونی و دیگر رسانه‌ها کمی به حرف‌هایشان فکر کردند. تیم من هم از داوری آسیب دید، اما حتی از حق اعتراض خود هم گذشتیم.

از سال ۸۲ که وارد این معرکه شدم می‌دانستم چه کسانی قرار است بنای دشمنی با من بگذارند. همان‌ها که برای معلمان من مثل منصورخان پورحیدری و... هم القاب زشت ساخته بودند و به آن‌ها انگ می‌زدند. این جوان‌های روی سکو‌ها و آن معدود خبرنگاران هیجان‌زده‌اند و قربانی این افراد و فضای فاسد هستند.

گاهی دوستانم از من می‌پرسند چرا وقتی این شعار‌ها را می‌شنوی لبخند می‌زنی. به آن‌ها می‌گویم: چون درست در زمانی این حرف‌ها را می‌شنوم که تیم من در حال قربانی شدن است. آن‌ها چیزی را که می‌بینند باور نمی‌کنند، اما حرف مفسدان خوش زبان را باور می‌کنند.

من ترجیح می‌دهم در این بازی که آن‌ها ساخته‌اند آدم بدِ باشم، اما برای قهرمان شدن تیمی که در آن مسئولیت دارم از پول معلمان و فرهنگیان وام نگیرد و از رانت حکومتی استفاده نکند.

هیچوقت هم از بلا نازل شدن بر سر حریفانم خوشحال نمی‌شوم، چون خودم بار‌ها آن را تجربه کرده‌ام و می‌دانم تا چه اندازه دردناک و غم‌انگیز است. جفا‌هایی که اغلب از طرف همین مفسدان بر من وارد شده است. می‌دانم هر چه بیشتر در برابرشان بایستم انگ‌های بیشتری به من می‌زنند، اما من ادامه می‌دهم. البته از حقی که در مورد آن‌ها دارم نمی‌گذرم که اگر در محکمه‌های این دنیا هم جوابگو نباشند بدانند اصلیت حکم برای خداست."

قلعه نویی

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «پست اینستاگرامی قلعه‌نویی پس از حواشی آخرین نشست خبری‌اش»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..