تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




فیلم | شهری که پس از سونامی ژاپن هنوز متروکه است

ده ها هزار نفر هنوز در فوکوشیما بویژه در شهر فوتابه که در اثر تابش مواد رادیواکتیو غیرقابل سکونت شده است، قادر به بازگشت به خانه‌هایشان نیستند و وضعیت هنوز بهبود نیافته است.

این فاجعه در ۱۱ مارس سال ۲۰۱۱ رخ داد و زندگی در شهر ۷۱۰۰ نفره فوتابه متوقف شد. اسباب و وسایل خانه‌ها که در همه جا پراکنده است تصویری از شهر ارواح بر جای گذاشته است.

ژاپن تاکنون ۳۱۸ میلیارد دلار برای پروژه‌های بازسازی بخش شمالی کشور در فوکوشیما خرج کرده است.

فوتابه یکی از ۱۲ شهری است که هنوز به حالت عادی بازنگشته است و تنها کارگران و تکنسین‌ها برای کارهای مانند ضدعفونی کردن و بازسازی مجاز به ورود به آن هستند و یا ساکنان پیشین برای بازدید از خانه‌های خود گاه اجازه ورود به این منطقه را پیدا می کنند. ساکنان تا سال ۲۰۲۲ اجازه بازگشت به این شهر را ندارند.

6161




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «فیلم | شهری که پس از سونامی ژاپن هنوز متروکه است»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..